Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@08:54:23 GMT

جزئیات مجلس‌ختم حجت‌الاسلام‌شجاعی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۷۳۷۴

مجلس ترحیم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم شجاعی سه‌شنبه شب در حسینیه فاطمیون برگزار می‌شود. ناطقان: مجلس ترحیم (پس از دفن) واعظ شهیر و رییس جامعه مبلغین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم شجاعی برگزار می‌شود.
این مراسم سه‌شنبه ۸ آبان از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در حسینیه فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین اسلام برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم شجاعی، جمعه شب ۲۴ مهر و پس از یک دوره بیماری در ۸۶ سالگی درگذشت.
این خطیب تهرانی در مجالس زیادی در کشورهای اروپایی و آسیایی نیز برای مردم سخنرانی کرده و اغلب منابرش با موضوع معاد بوده است. استفاده از خاطرات و موعظه‌های بزرگان از شیوه‌های منبرداری این واعظ نامی تهران است که بسیاری از مخاطبان، او را جانشین شایسته‌ای برای استادش (مرحوم آیت‌الله تقی فلسفی) می‌دانند.
منبع: فارس برچسب ها: مجلس ترحیم ، سیدابوالقاسم شجاعی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجلس ترحیم سیدابوالقاسم شجاعی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر بعد از ظهر شنبه یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت الاسلام حکیمی امام جمعه، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش یکی از کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان صنف کارگری اظهار کرد: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6090094

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است