Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سلیمانی با اشاره به رونمایی سه دستاورد جدید نیروی زمینی در شش ماه آینده گفت: جمهوری اسلامی آمادگی آن را دارد که در صورت اعلام نیاز سایر کشورها پاسخگوی نیازمندی تجهیزات نظامی آنها باشد.

 

«سرهنگ سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد آخرین اقدامات مرکز تولید شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش گفت: آخرین دستاوردها و تجهیزات اورهال و بازسازی شده نیروی زمینی ارتش بالغ بر 250 نوع چهارم شهریور و رد هفته دفاع مقدس رونمایی و ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده مرکز تولید و بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: قرار است طراحی و ساخت تریلر سه محور تانک بر سلیمان 2، سامانه موشک انداز دهلاویه بر روی نفربر BMPTO‌ و سامانه فیلتر فرماندهی سیار در شش ماه آینده رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات و ادوات نظامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به توانمندی پاسخگویی به نیازمندی های تجهیزات نظامی سایر کشورها رسیده است و این امر در ساختار جدید دنبال می شود. جمهوری اسلامی ایران آمادگی آن را دارد که در صورت اعلام نیاز کشورهای همسایه پاسخگوی نیازمندی های آنها در عرصه تجهیزات نظامی باشد./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مجلس پیاده روی اربعین رای اعتماد مجلس شورای اسلامی زائران اربعین حسینی مرز مهران جلسه رای اعتماد موکب اربعین تجهیزات نظامی نظامی نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از آمادگی دفاعی و بخش های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا الهامی ضمن در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ های ظالمانه و کمبود‌ های فراوانی که در این سال‌ ها وجود داشته است، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه امروز می‌ توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطر نشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌د های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است