Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، حسن مزبانی پور پیش از ظهر امروز درجلسه کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی شادگان، با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی با راهپیمایی بزرگ جاماندگان درشهرستان شادگان برگزار می‌شود، اظهارکرد: تلاش تمام مسئولان شهر بر این است تا خدمات شایسته به مردم ارائه شود و در این راستا کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی شادگان با جلسات منظم و مستمری برای برنامه‌ریزی و تدارک همه آنچه مورد نیاز بوده، در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزمان با روز اربعین حسینی مراسم بزرگ پیاده روی مردم شادگان به سمت قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

شهردار شادگان ادامه داد: این مراسم هر ساله به تاسی از پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کربلا برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، این مراسم برگزار خواهد شد.

مزبانی پور در پایان با تأکید بر برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم اربعین حسینی گفت: فرهنگ عاشورا فرهنگ دین و احیا کننده اسلام ناب محمدی است و همه افراد وظیفه داریم تا در برگزاری با شکوه آئین های عزاداری سید و سالار شهیدان و به ویژه اربعین حسینی تلاش کنیم.

کد خبر 4443850

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی فرمانداری شادگان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»