Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرمان گفت : من به عنوان یک شهروند کرمانی از قرارگاه خاتم الانبیاء و مسئولین مربوط آن تشکر می کنم زیرا علارغم منابع مالی محدود باز با حداقل امکانات محدود به کار خود ادامه داده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر مشرفی عضو شورای شهر کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با پروژه های شهری کرمان اظهار داشت : پروژه های شهر کرمان با وجود همه مشکلات مالی تقریبا در حال فعالیت هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : اکنون پروژه میدان آزادی اواخر عمر کاری خود را طی می کند و ما تا اواخر سال جاری شاهد افتتاح میدان آزادی خواهیم بود و همچنین پل ابوذر نیز با پیشرفتی که داشته تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و مابقی پروژه ها نیز در سال بعد به بهره برداری نزدیک می شوند .

عضو شورای شهر کرمان خاطر نشان کرد : من به عنوان یک شهروند کرمانی از قرارگاه خاتم الانبیاء و مسئولین مربوط آن تشکر می کنم زیرا علارغم منابع مالی محدود باز با حداقل امکانات محدود به کار خود ادامه داده است .

مشرفی با بیان این که شهرداری تعهدات خود را نسبت به قرارگاه خاتم نتوانسته انجام دهد ؛ افزود :

با توجه به شرایط اقتصادی کشور شهرداری هم با مشکلاتی روبرو است و در ابتدا اولویت خود را به اتمام پل سیدی و بعد میدان آزادی قرار داده است ولی در این شرایط خاص مملکتی باید دست به دست هم دهیم تا این مراحل به اتمام برسد .

وی توضیح داد : قرارگاه خاتم الانبیاء با توجه به شرایط و دریافت های محدود تمام تلاش خود را انجام می دهد و در حال فعالیت و کار است ولی امیدواریم هر چه زودتر فواید استفاده از این تقاطع غیر هم سطح دیده شود .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت