Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان گفت: قریب پنج هزار نفر از سومین نمایشگاه عکس بزرگان و نامداران پیشکسوت ورزش استان زنجان، بازدید کردند.

ابوالفضل خلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین استقبال از سوی ورزشکاران و خانواده های آنان و نوادگان پیشکسوتان ورزش زنجان، صورت گرفت و از برپایی این نمایشگاه ابراز خرسندی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه روزهای نخست و آخر این نمایشگاه (28 مهر تا 3 آبان) با استقبال خوب و بالایی مواجه شد، اظهار داشت: اگر این نمایشگاه همانند 2 سال گذشته در فصل مرداد برگزار می شد در این صورت افراد بیشتری می توانستند حضور یابند.
خلیلی ادامه داد: برای اینکه مدارس بتوانند از این فرصت استفاده کنند زمان نمایشگاه به مهر و آبان، موکول شد اما با توجه به زودتر تاریک شدن هوا، حضور دانش آموزان کمرنگ شد و این تجربه ای بود تا نمایشگاه از سال آینده در مرداد برگزار شود.
وی با بیان اینکه صحنه های به یادماندنی در سومین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش زنجان خلق شد افزود: پیشکسوتان با شور و شوق خاصی نظاره گر عکس ها بودند و در این میان برخی از آنها و خانواده هایشان اذعان می کردند که برای نخستین بار است این عکس ها را می بینند.
خلیلی ادامه داد: برخی از نوادگان این پیشکسوتان با دیدن این عکس ها اشک از گونه هایشان جاری می شد و با حسرت و اندوه به گذشته می نگریستند.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در محل موزه کارخانه کبریت واقع در شهر زنجان گشایش یافت و از ساعت 16 عصر تا 21 شب برای بازدید عموم علاقه مندان باز بود.
این نمایشگاه به همت انجمن ورزش پیشکسوتان ورزش زنجان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان و به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، برگزار شد.
در این نمایشگاه قریب 300 قطعه عکس متنوع سیاه و سفید مربوط به دهه های 20 تا 60 از ورزشکاران قدیم و پیشکسوت زنجانی فعال در رشته های مختلف ورزشی به منظور تماشا در معرض دید عموم قرار گرفت.
نخستین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش استان زنجان در مرداد سال 95 و دومین نمایشگاه نیز از 22 تا 27 مرداد 96 در محل موزه کارخانه کبریت زنجان گشایش یافته بود.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نمايشگاه عكس پيشكسوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال، امشب به همراه فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و برخی از کادر باشگاه استقلال، با برخی از پیشکسوتان تیم استقلال دیدار کردند که در ادامه میبینید:

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902242

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد