Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:32:13 GMT

۳۰۷ صنف متخلف در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۸۱۰۹

۳۰۷ صنف متخلف در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد امروز، 6 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان طرح تشدید در سطح استان در 15 روز گذشته از 3 هزار و 261 واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی بازدید و بازرسی کردند.
وی از شناسایی تعداد 307 واحد صنفی متخلف خبر داد و افزود: با تشکیل فرم گزارش بازرسی با عنوان گرانفروشی، تقلب، کم‌فروشی، عدم درج قیمت برروی کالا، عدم صدور صورتحساب و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای این واحدها در قالب 435 مورد تخلف ثبت شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تخلف این واحدهای صنفی با ارزش ریالی 4 میلیارد و 360 میلیون ریال تکمیل و برای صدور رای به شعبه‌های تعزیرات حکومتی ارسال شدند و بخشی از این پرونده‌ها در حال ارسال است.
دیودیده بیان کرد: برحسب وظیفه و به صورت نوبتی گشت‌های سیار با تعزیرات حکومتی و اتاق‌های اصناف برقرار بوده و تلاش بر کنترل بازار را داریم و در این امر خوشبین هستیم.
وی با اشاره به اینکه بیشتر اقلام کالاهای بازار شهرهای استان از دیگر شهرهای همجوار تامین می‌شود، ادامه داد: بنابراین افزایش این گرانی‌ها چندان به شهرهای ما ربطی ندارد، ضمن اینکه مجالی به سودجویان نمی‌دهیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هم اکنون بازار استان به صورت نسبی آرام و فراوانی کالا مشهود است درحالی‌که روزانه انبارها و مراکز ذخیره کالاها توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف رصد و کنترل می‌شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی صنف متخلف قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند