Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: به همت کانون ایثار و شاهد دانشگاه هرمزگان، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین دانشگاه‌های هرمزگان برگزار می‌شود.

عبدالله نعیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: برای دانشجویان هرمزگانی جامانده از مراسم اربعین قرار است، روز سه شنبه ۸ آبان ماه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم پیاده روی از محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آغاز می‌شود و تا گلزار شهدای بندرعباس ادامه می‌یابد.
نعیمی اضافه کرد: جامعه هدف مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین دانشگاه هرمزگان، دانشجویان این دانشگاه هستند، ولی برنامه ریزی شده تا سایر دانشجویان استان (دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد هرمزگان) نیز در این مراسم شرکت داشته باشند.
وی بیان داشت: مراسم پیاده روی دانشجویان جامانده از اربعین به همت کانون ایثار و شاهد دانشگاه هرمزگان از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر روز سه شنبه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه های هرمزگان دانشگاه هرمزگان بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی