Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حجت الاسلام عبدا... فاطمی‌نیا، حمیدرضا گرشاسبی به همراه تعدادی از مسوولان باشگاه از جمله وی و حسین علیپور مشاور امور اداری در نشستی با حجت نظری عضو شورای شهر و رئیس کمیته ورزش این شورا، محمد جواد حق شناس، دیگر عضو شورای شهر و دکتر سید علی اسماعیلی مدیر کل حوزه ریاست شهرداری تهران حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ملاقات درباره مسائل گوناگون مربوط به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در ایران که پایتخت، میزبان آن خواهد بود و همچنین دیگر موارد مربوط به باشگاه پرسپولیس چون ورزشگاه‌های شهید کاظمی و درفشی‌فر، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بنابر اعلام مشاور امور فرهنگی باشگاه، حجت نظری در این جلسه اعلام آمادگی کرد با توجه به اینکه هم حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان یک رویداد ملی به حساب می‌آید و هم شهر تهران میزبان این رویداد مهم فوتبال است. تلویزیون‌های شهری در میادین و به ویژه بوستان‌ها بازی دو تیم در تهران را به طور مستقیم پخش کنند.

در این جلسه همچنین درباره همکاری برای راه‌اندازی دوباره زمین ورزشگاه شهید درفشی‌فر و تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید کاظمی که در هر دو از سرمایه‌های شهری هستند تبادل نظر صورت گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس کاشیما آنتلرز فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد