Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: ۷۱ هزار خودرو توسط سیستم‌های ثابت و سیار دوربین‌های پلاک خوان در مرز مهران کنترل شد و ۶ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی برای تامین آسایش و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: همزمان با شروع راهپیمایی بزرگ اربعین، خودرو‌های گشت آگاهی با تجهیز به سامانه دوربین‌های پلاک خوان، تردد خوودرو‌ها را در مرز‌های سه گانه رصد و اتومبیل‌های مسروقه را شناسایی و توقیف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان عملیاتی خود به صورت هدفمند و مستمر نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اموال مردم اقدام می‌کند، افزود: یکی از اولویت‌های مهم پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت، به کارگیری دوربین‌های پلاک خوان در راستای کشف خودرو‌های مسروقه است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا به حجم تردد خودرو‌های زائران در مرز مهران اشاره و تصریح کرد: سیستم‌های ثابت و سیار دوربین‌های پلاک خوان، کنترل هوشمندانه‌ای را در حوزه بررسی و استعلام وسایل نقلیه‌ای که از ایلام به مهران و دهلران تردد داشته را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: پلیس آگاهی از شروع ورود زائران به مرز تا کنون بیش از ۷۱ هزار و ۶۵۸ دستگاه انواع خودرو را کنترل و از این تعداد در مورد ۳۹ دستگاه که دارای دستور توقیف قضائی بودند، اقدامات لازم را انجام داده. در این میان ۶ خودرو نیز سرقتی اعلام شدند که بلافاصله توقیف و برای مراحل قانونی به پارکینگ انتقال یافتند.

سردار مقیمی گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی هر خودرویی که پلاک آن دارای دستور توقیف یا سابقه سرقت باشد را از طریق این تجهیزات شناسایی و از ادامه حرکت آن جلوگیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودروی سرقتی پارکینگ مهران پلیس آگاهی دوربین پلاک خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان