Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجام آزمون روانشناختی از متقاضیان جذب در هیات‌های علمی دانشگاه‌ها در هیات عالی جذب تایید شد.

به گزارش مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۱۵ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمد علی کی‌نژاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر اعضاء پیرامون موضوع خدمت نیمه وقت و اختصاص دو پست نیمه وقت به بانوان؛ نماینده سازمان اداری و استخدامی گفت: در قانون بانوان نمی‌توانند بیش از ۳ سال به صورت نیمه وقت شاغل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمنا این قانون برای نیروهای رسمی و پیمانی قابل اجراست و شامل سایر موارد نمی‌شود.

در ادامه رئیس مرکز جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشک در تشریح برنامه‌های توانمندسازی اعضای هیات علمی تحت پوشش این وزارت گفت: اعضای هیات علمی تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ذیل سرفصل‌های آموزش، پژوهش و نحوه تدریس ۵ هزار و ۷۰۰ ساعت تحت پوشش قرارگرفته‌‌اند.

همچنین اعضای هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مقرر کردند از متقاضیان جذب در هیات‌های علمی، آزمون روانشناختی به عمل آمده و فرم این آزمون نیز به منظور آشنایی این متقاضیان با این آزمون توسط وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شود.

در پایان تعدادی از اعضای هیات‌های اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه شهرکرد، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگاه علوم و صنایع غذایی، دانشگاه تبریز، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دانشگاه آیت الله حائری میبد، دانشگاه امام باقر (ع)، دانشگاه امام صادق (ع)، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، دانشگاه علوم پزشکی شاهد و دانشگاه عالی دفاع ملی تأیید صلاحیت شدند

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد