Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "حسین زنگویی" تقویت گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب سطحی از اقدامات شاخص شرکت آب منطقه ای تهران عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 18 اکیپ در حوزه آب‌های سطحی و مهندسی رودخانه‌ها در سطح استان مشغول فعالیت هستند که شامل 13 اکیپ بخش خصوصی و 5 اکیپ دولتی می شوند.

وی از اکیپ های گشت و بازرسی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای نظارتی یاد کرد و تصریح کرد: این اکیپ‌ها ضمن شناسایی تخلف ها و معرفی متخلفان، با هرگونه بهره‌برداری غیر مجاز از منابع آب سطحی و برداشت غیر مجاز مصالح رودخانه‌ای به صورت قاطع برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر مهندسی رودخانه شرکت آب منطقه ای تهران ادامه داد: به‌رغم اقدامات پیشگیرانه و هشدارهای داده شده به متخلفان، در برخی مواقع شاهد تخلفاتی همچون بهره برداری غیر مجاز یا ساخت و ساز در حریم رودخانه ها هستیم که شرکت آب منطقه ای تهران با همکاری دستگاه قضا و عوامل انتظامی اقدام به قلع و قمع و تخریب مستحدثات غیر مجاز می کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 355 مورد از سازه‌های غیرمجاز به وسعت 43 هکتار و ارزش تقریبی 1227 میلیارد تومان تخریب و به انفال عودت داده شد، افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری نیز با اجرای 136 دستور قضایی افزون بر 47 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه‌های استان تهران به ارزش 608 میلیارد تومان رفع تصرف و آزادسازی شد که هم‌اکنون از لحاظ وسعت به هدف پیش‌بینی شده در 97 دست پیدا کردیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران بخش خصوصی دولتی و خصوصی وزارت نیرو منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند

مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک حادثه ریزش منزل مسکونی در پیشوا خبر داد.

اصغری در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز ۱۵ اردیبهشت ماه مبنی بر تخربب منزل مسکونی واقع در محله «کهنک» به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا عنوان کرد: با حضور آتش نشانان و انجام اقدامات ایمنی در محل مشخص شد سازه منزل از نوع تیر چوبی بوده که بر اثر بی احتیاطی ساکنین تخریب کامل شده بود.

وی بیان کرد: طی این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل مصدوم و جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند.‌

اصغری افزود: این حادثه تلخ، ضرورت رعایت نکات ایمنی در منازل را بیش از پیش یادآور می‌شود و از همه مردم تقاضا می‌شود که با دقت و احتیاط کامل هرگونه اقدامی را در منزل انجام دهند.

کد خبر 6096532

دیگر خبرها

  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • گروه حنظله دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها