Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@11:16:33 GMT

دستگیری سیم دزد‌های تهران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۸۶۹۵

دستگیری سیم دزد‌های تهران

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ علیرضا شعبانلو اظهار داشت:شب گذشته عوامل تیم گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخانه درحال گشت زنی در خیابان‌های منطقه بودند که به یک دستگاه پژو مشکی رنگ که پنج مرد جوان سرنشینان آن‌ها بودند مشکوک و خودروی موردنظر را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی افزود: در جریان همین بررسی‌ها بود خودروی پژو پس از طی مسافتی کوتاه توقف کرد و دوسرنشین آن درحالی که قیچی صنعتی در دست داشتند از خودرو پیاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان پس از بالا رفتن از تیربرق اقدام به قیچی کردن کابل برق کردند.

سرهنگ شعبانلو گفت: مأموران گشت کلانتری با مشاهده این صحنه دست به کار شده و به سارقان دستور ایست دادند، اما خودروی پژو و سارقان متواری شدند و به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی اظهار کرد: در جریان عملیات تعقیب و گریز سراکیپ تیم گشت با تیراندازی موفق به متوقف کردن خودرو و در ادامه دستگیری راننده می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان گفت: متهم که فردی سی ساله بود در اعترافات خود اظهار کرد چند روز پیش از طریق یکی از دوستانش به نام «شهرام» با فردی به نام علی افغانی آشنا شده و با سه نفر از دوستان او نقشه سرقت کابل‌های برق را کشیده اند.

شعبانلو در ادامه اضافه کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد خودروی پژو نیز چند روز قبل سرقت شده است و مأموران در بازرسی داخل خودروی سرقتی چند پلاک سرقتی دیگر نیز کشف کردند که حاکی از آن بود سارقان قصد داشتند با استفاده از این پلاک‌ها در هنگام فرار پلیس را منحرف کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۸ تصریح کرد:در جریان تحقیقات تکمیلی مأموران کلانتری مشخص شد سارقان هر کیلو کابل را به مبلغ ۴۵ هزار تومان به فردی با هویت «دایی» در منطقه خولازیر می‌فروختند که با جمع آوری این اطلاعات و کشف هزار متر کابل سرقتی از اعضای این باندپرونده قضایی تشکیل و به داره آگاهی منتقل شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سارقان و مالخران احشام در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح ۱۴ سارق و چهار مال‌خر دستگیر شدند و متهمان به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه وقوع سرقت موجب بروز ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار داشت: توجه به هشدارها، توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم می‌تواند از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سارقان و مال‌خران احشام در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۱۴ سارق و چهار مال‌خر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حدادی از مردم خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، هرگونه مورد مشکوک را جهت پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746250

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان