Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@21:52:06 GMT

هری پاتر واحد درسی دانشگاه علوم قضایی هند!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۹۶۴۶

دانشگاه علوم قضایی در کلکته واحد درسی جدیدی با موضوع بررسی وجوه قانونی داستان هری پاتر ارائه می کند.

به گزارش مهر به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، یک دانشگاه حقوق در کلکته هند واحد درسی جدیدی با موضوع «هری پاتر» ارائه می کند که دانشجویان را تشویق می کند وجوه قانونی دنیای علمی تخیلی جی کی رولینگ و درس های واقعی آن را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد درسی «تداخلی بین ادبیات فانتزی تخیلی و قانون: تمرکز روی دنیای هری پاتر» به عنوان یک درس اختیاری به دانشجویان سال چهارم و پنجم برنامه BA LLB در دانشگاه ملی علوم قضایی در کلکته ارائه می شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این خبر، افزود: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدیدهای میدانی و براساس گزارش های مردمی در شهر درگهان، موفق به کشف۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.
وی ادامه داد: این واحد متخلف به دلیل نگهداری گوشت قرمز مرغ در شرایط غیربهداشتی با دستور مقام قضایی و قاضی کشیک شهرستان پلمب شد و برای امحا و معدوم سازی آن اقدامات لازم صورت گرفت.
رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین یک واحد صنفی رستوران در روستای کووه ای و یک رستوران در شهر درگهان به دلیل تامین مواد غذایی خود از یک مجموعه متخلف با اخذ دستور قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.


به گفته عظیم زاده اردبیلی؛ مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم انتظار دارد تا دستگاه قضایی در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده در چارچوب قوانین را به سبب ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی انجام دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ۲۵ اسفند گذشته تا کنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888651

دیگر خبرها

  • ۱۰ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • ۹ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه