Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:50:12 GMT

بازیگری که همسرش را سر صحنه فیلمبرداری می‌برد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۹۷۵۶

بازیگری که همسرش را سر صحنه فیلمبرداری می‌برد

رکنا: بازیگر مطرح انگلیسی می‌گوید برای دوام زندگی زناشویی، سر فیلمبرداری هر فیلم همسرش را با خود می‌برده است.

سر مایکل کین بازیگر Actor ۸۵ ساله سینما Cinema گفت همسرش را سر فیلمبرداری هر فیلم با خود می برده است به همین دلیل با وجود بازیگران همکاری با بازیگران زن مختلف هیچگاه وسوسه نشد که به همسرش خیانت Cheat کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به نقل از دیلی میل، مایکل کین که مدت ۴۵ سال است با شکیرا کین همسر مسلمانش زندگی می کند، گفت وقتی مردان متاهل در محل فیلمبرداری با دیگر بازیگران زن حضور داشتند خیانت اجتناب ناپذیر بود.

بازیگر «الفی» که در مراسم تبلیغ کتاب جدیدش در لندن حضور داشت بیان کرد که همسر ۷۱ ساله اش همه جا با او می آید و این راهی است که زندگی زناشویی آنها استوار باقی مانده است.

او افزود: وقتی که شما برای مدت طولانی به جایی می روید و به مکان هایی سر می زنید که طرف دیگری (همسرتان) هرگز ندیده است، در رستوران هایی غذا می خورید که وی هرگز نرفته است مردمی را ملاقات می کنید که او هرگز ملاقات نکرده است کم کم هر دوی شما زندگی جداگانه ای را آغاز می کنید. این اتفاق خوبی نیست و به همین علت است که همسر من با من همه جا می آید.

مایکل کین و همسرش که اصالتا اهل کشمیر هندوستان است در سال ۱۹۷۳ با یکدیگر ازدواج کردند. ثمره این ازدواج دختری به نام ناتاشا است که ۴۵ سال دارد، کین البته از همسر نخست خود، پاتریشیا هینس نیز دختر دیگری به نام دومینیک دارد که ۶۲ ساله است.

مایکل کین در کنار ثبات زندگی شخصی به عنوان یکی از شمایل بازیگری در سینمای جهان نیز شناخته می شود. او در بیش از ۱۲۰ فیلم از جمله «الفی»، «کارتر را بگیرید»، «کارآگاه»، «مردی که می‌خواست سلطان باشد»، «هانا و خواهرانش»، «آمریکایی آرام» و «شوالیه تاریکی» بازی کرده و ۲ بار نیز جایزه اسکار بازیگری را از آن خود کرده است.

او همچنین به همراه لارنس اولیویه، جک نیکلسون و مریل استریپ تنها بازیگران تاریخ سینما هستند که تاکنون توانسته اند در پنج دهه متوالی نامزد جایزه اسکار بازیگری شوند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین خبر از مرزبانان میرجاوه که اسیر هستند! جوان مهر ساز در آبادان ویزای عراق صادر می کرد!+عکس عکس انتشار نیافته یک جاسوس انگلیس در ایران/ اوکه بود؟ + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرد جوان دوست دخترش را در بیابان زنده به گور کرد +عکس قاچاق دختران باکره توسط پدر و پسر بی رحم + عکس حکم اعدام پلیس تهران تایید نشد / ناخواسته اقدام به شلیک مرگبار کردم! عروس گستاخ نمی دانست داماد رازی پنهان از او دارد! مرگ تلخ دختر یک زائر اربعین در تهران + جزئیات کشف جسد متلاشی شده دو خواهر در کنار رودخانه+عکس حکم اعدام سارق مسلح 4 بانک‌ تهران صادر شد نوازدان این روستا بدون دست به دنیا می آیند! ورود زنان به اینجا از سوی دولت ممنوع شد! دستگیری خانم معلم مست در سر کلاس درس+ عکس فیلم لحظه سقوط هلی‌کوپتر شخصی مالک لسترسیتی + تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor سینما Cinema فیلم خیانت Cheat غذا فیلم فیلمبرداری زندگی زناشویی صحنه فیلمبرداری همسرش عکس ایران اتهام درگیری قتل عجیب دختر زندگی دستگیر شد فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند

خبرهایی از دو عمارت تاریخی، مواجهه با همشهری‌هایی که اهلی شدند، بازیگر شدن «پوتین» با هوش مصنوعی، اهمیت سعدی برای هندی‌ها، خبری از آماده‌سازی مصلی برای نمایشگاه کتاب، درباره کنسرت‌های عصرگاهی بانوان و چند چالش و... از جمله اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا،‌ با نزدیک‌شدن به موسم حج تمتع، عربستان به بازدیدکنندگان و ساکنان این کشور نسبت به شرکت در حج آینده بدون کسب مجوزهای لازم هشدار جدی داد.

سرنوشت عمارت در اجاره عباس ایروانی چه می‌شود؟

بازداشت «عباس ایروانی» از گروه عظام با حکم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی، سرنوشت عمارت قاجاری مسعودیه در تهران را که در اجاره هلدینگ او بود، با ابهام مواجه کرد. با این وجود، رئیس صندوق حفظ و احیا می‌گوید: «پروژه عمارت مسعودیه ربطی به شخص آقای ایروانی ندارد.»

سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد

کمیته پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.  

تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است

یک کارشناس میراث فرهنگی گفت:‌ سنگلج حریم دارد و ساخت و ساز در جوار تماشاخانه سنگلج مطابق قانون تخلف است.

مواجهه با همشهری‌هایی که اهلی شدند!

امروز، روز جهانی «کمک به حیوانات» است؛ چیزی که قطعا همه ما آن را دوست داریم اما شاید چیز زیادی از فرهنگ کمک به حیوانات ندانیم. فرهنگ کمک کردن توصیه شده و زیباست اما اصلا بعید نیست که ما با کمک بی‌جا به دیگران آسیب بزنیم!

یادی از شکست آمریکا در طبس

کماندوهای آموزش‌دیده آمریکا در اواخر آذرماه سال ۱۳۵۸ عازم کشور مصر شده و در پایگاهی نزدیک قاهره مستقر شدند. فرمان اجرای این عملیات از سوی کارتر، رییس جمهور وقت آمریکا با اعلام کلمه رمز«بروید» صادر و در غروب روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۵۸ این عملیات آغاز شد.

«پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می‌گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

چند عکس دیده‌نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی سرانجام رنگ پرده را دید؛ فیلمی که هفت ماه پس از درگذشت فیلمبردارش مرتضی پورصمدی به اکران درآمده است.

روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی

چرا شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟

محمدعلی اسلامی ندوشن با یاد کردن از سعدی به عنوان شادترین شاعر ایران، سال‌ها پیش این پرسش را مطرح کرده که چه شد او طی ۷۰۰ سال، حاضرترین فرد در متن جامعه ایران بود و چه شد که طی ۵۰ سال آن‌طور که می‌بایست، به مقام او توجه نشد؟

اهمیت سعدی برای هندی‌ها

خبری از آماده‌سازی مصلی برای نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، بیان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از  سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز شده است.

الزام فرهنگ‌سازی برای کتاب‌های الکترونیکی

معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان

فهرست ۶ عنوان کتاب به عنوان مدعیان دریافت جایزه ادبیات داستانی زنان در سال ۲۰۲۴ اعلام شد؛ موضوع بیشتر آثار این نویسندگان مهاجرت است.

ساناز سماواتی و حضور در نقشی کوتاه اما متفاوت در «نون خ»

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که امسال با گروه «نون خ» در چندین قسمت همکاری داشت، می‌گوید: همیشه حضور خوب دلیل بر سکانس‌های طولانی نیست. به نظرم شخصیتی که ایفا کردم (تانیا)، هرچند کوتاه اما توانست در میان مردم دیده شود و همین برایم کافی است.

درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش

بهار ایلچی (سرپرست گروه بانوان «ستاره قطبی (پلاریس)» و نوازنده پیانو و هارپ) در صحبتی درباره مشکلات برگزاری کنسرت‌های بانوان به نکاتی از جمله سانس برگزاری کنسرت‌های بانوان، تعداد نوبت‌های اجرایی که طی سال به این گروه‌ها اختصاص داده می‌شود، خدماتی که سالن‌ها به آنها ارائه می‌دهند، اجاره بهای سالن‌ها، ممنوعیت برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها و ... می‌پردازد.

هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه از افزایش درآمد وقف در سال جاری گفت و افزود: رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال را دور از دسترس نمی‌دانم. امروز این منافع به هفت همت رسیده و هر روز بیشتر می‌شود. امسال و با توجه به داده‌های سامانه اوقاف بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان هزینه شده تا این‌ نیات به خوبی اجرایی شوند.

پیشنهادهایی برای خواندن:

پیشنهادی برای کم کردن گردشگران تایلند

ماجرای دو روز شکنجه اسرای ایرانی در عراق

در شب قبل شهادت حضرت حمزه(ع) چه گذشت؟

بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است