Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، صلاح الدین وکیلی با بیان اینکه طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان بصورت مستمر در سطح شهر در حال اجرا است، اظهارداشت: تکدی گری امروزه بعنوان یکی از مهمترین معضلات اجتماعی در سطح شهرها باعث نارضایتی شهروندان است.

وی افزود: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهرداری سنندج طبق سنوات گذشته نسبت به اجرای مستمر طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سطح شهر اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از جمع آوری ۱۰۳ متکدی در شش ماهه نخست امسال در سطح شهر خبرداد و ادامه داد: از این تعداد ۵۶ نفر مرد و ۴۷ نفر زن بودند.

وکیلی با بیان اینکه پس از جمع آوری افراد متکدی تعداد ۶۱ نفر از این تعداد با اخذ تعهد کتبی ملزم به ترک تکدی گری شدند، یادآور شد: از این تعداد متکدی جمع آوری شده ۱۷ نفر از شهرها و استان های دیگر وارد سنندج شده بودند که پس از جمع آوری و اخد تعهد به شهرستان های محل سکونتشان انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۹ کودک متکدی هم جمع آوری شد که با بررسی و اخذ تعهد به خانواده هایشان تحویل داده شد.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: دو نفر از متکدیان متخلف هم به مراجع قضایی معرفی شدند و پنج نفر هم قبل از بررسی وضعیت آنها از مرکز متواری شدند.

وکیلی اظهارداشت: در شش ماهه نخست امسال شش نفر افراد بی سرپناه در مرکز اسکان داده شد و سه نفر هم پس از جمع آوری به مراکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 4443368

منبع: مهر

کلیدواژه: تکدی گری سنندج شهرداری سنندج اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب زائران اربعین خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر آمارهای منتشرشده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست ۲۰۲۴ به یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری دو کشور در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است. در سه ماهه نخست سال میلادی گذشته یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون دلار کالا بین دو کشور مبادله شده بود.

افت مبادلات تجاری دو کشور در این دوره مربوط به افت واردات ترکیه از ایران بوده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا مارس سال میلادی گذشته، ۹۳۴ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود؛ این رقم با افت ۴۱ درصدی در سه‌ماهه نخست امسال به ۵۴۷ میلیون دلار رسیده است.

در عین حال صادرات ترکیه به ایران در سه‌ماهه نخست امسال با رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۸۱۷ میلیون دلار رسیده است. ترکیه در سه‌ماهه نخست سال قبل، ۷۰۱ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

براساس این گزارش، مبادلات تجاری ایران با این کشور در سال ۲۰۲۳ به ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار رسیده بود. ترکیه در این سال ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار کالا به ایران صادر و ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

کد خبر 6093986 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج