Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه درباره مشکلات داوری در هفته های گذشته برای این تیم گفت: باشگاه استقلال همواره به داوران احترام گذاشته و می دانیم که داوران بسیار خوبی داریم. هیچگاه هیچ کدام از ارکان باشگاه به دنبال حاشیه سازی نبودند و مانند تیم سپاهان نیز با انتشار بیانیه و مسائلی از این دست به دنبال اعتراض و تاثیر گذاری بر روند داوری ها نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته باشگاه یک اطلاعیه درباره اتفاقات و تصمیمات اشتباه داوران منتشر کرد و با سند نشان دادیم که استقلال تا چه اندازه از اشتباهات سهوی داوری متضرر شده است. می دانیم که داوران مانند همه ما اشتباه می کنند و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است اما این اشتباهات باید به حداقل برسد.

سرپرست آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: امیدواریم کمیته داوران در این موضوع با انتخاب داوران با تجربه تر باعث شود تا التهاب و نارضایتی نزد هواداران کمتر شود و البته کمک کند تا نتایج مسابقات بر اساس شایستگی تیم ها رقم بخورد نه اینکه اشتباهات سهوی و غیر عمدی داوران باعث اثر گذاری روی نتیجه شود. باشگاه استقلال همواره در کمال آرامش، به دور از حاشیه سازی و در مسیر قانونی مسائل مورد نظر از جمله اعتراض به اشتباهات داوری را دنبال می کند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال سرپرست تیم فوتبال مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اسبقی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: منتظر یک تقابل قدرتمند مقابل یک تیم خوب هستیم. بازیکنانی با قابلیت‌های خوب در تیم حریف حضور دارند اما این مانع از آن نمی‌شود که برای پیروزی در این بازی و صعود به رتبه بالاتر تلاش نکنیم. ما برای برد بازی می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی الشمال با اشاره به اینکه این تیم پس از وقفه‌ای کوتاه به دلیل وقفه بین‌المللی دوباره به لیگ بازخواهد گشت، گفت: استراحت کوتاهی داشتیم و دوباره به تمرینات برگشتیم. در تعطیلات تلاش کردیم که اشتباهات را اصلاح کنیم تا در دیدارهای آتی لیگ از آنها جلوگیری کنیم. بازیکنان الشمال برای بازی بعدی آماده هستند و برای به کسب پیروزی اعتماد به نفس و اشتیاق زیادی دارند.

احمد الدر، بازیکن تیم الشمال نیز در این نشست خبری گفت: رویارویی بعدی برای ما در مسیر لیگ تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد و به همین دلیل مشتاقانه منتظر رسیدن به هدف خود هستیم. هدف ما پیروزی و کسب سه امتیاز است.

وی ادامه داد: با احترام به الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های لیگ در این فصل است، ما مشتاقانه منتظر سه امتیاز هستیم. ما به رقبا فکر نمی‌کنیم، بلکه تمرکزمان همیشه فقط روی خودمان است. آماده‌سازی خوبی برای مسابقات داشته‌ایم و آماده اجرای دستورات و برنامه مربی در زمین مسابقه هستیم.

دیگر خبرها

  • یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • اشتباهات زندگی زناشویی