Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:18:33 GMT

رزمایش نظامی یگان‌های رزمی یمن + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۹۸۹۶

رزمایش نظامی یگان‌های رزمی یمن + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزارت کشور یمن در چارچوب برنامه آموزشی اداره کل محافظت از تاسیسات برای رویارویی با شرایط مختلف امنیتی، رزمایش نظامی و آزمودن سطح آمادگی نیرو‌های خود را برگزار کرد.

یگان ویژه‌ای از اداره کل محافظت از تاسیسات و حفاظت از شخصیت‌ها برخی هنر‌های رزمی را به نمایش گذاشتند و به پادگان‌های دشمن فرضی حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبد الرئوف مفضّل مدیرکل محافظت از تاسیسات وزارت کشور یمن گفت: این رزمایش در چارچوب طرحی برای افزایش توانمندی افسران و نیرو‌های یگان‌های امنیتی برگزار شد و افزون بر آن شماری از نیرو‌های امنیتی یگان‌های رزمی فارغ التحصیل شدند که این نیرو‌ها برای حمایت از جبهه‌ها و مشارکت در کنار نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی برای دفاع از میهن از مهارت‌های نظامی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: موشک بالستیک بدر 1-p جدیدترین دستاورد یگان موشکی یمن + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   نیروهای نظامی یمن + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن در نامه‌ای بدون تاریخ، ارزیابی دولتی آمریکا را به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مایک جانسون ارائه داده که شبکه آمریکایی «ای بی سی نیوز» به نسخه‌ای از آن آن دست یافته است.

به گزارش فارس، طبق آن‌چه که بلینکن در این نامه نوشته است، دولت بایدن تشخیص داده است که سه گردان نظامی مرتبط به ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب «نقض فاحش حقوق بشری» علیه غیرنظامیان فلسطینی در کرانه باختری شده‌اند، اما بدون در نظر گرفتن این شرایط، به واسطه آن‌که رژیم صهیونیستی متعهد شده گام‌هایی را برای رسیدگی به این موضوع انجام دهد، این گردان‌ها واجد شرایط دریافت کمک‌های نظامی ایالات متحده خواهند بود و تحریم نمی‌شوند.

طبق گزارش‌ای بی سی نیوز، بلینکن در این نامه نوشته است، دولت آمریکا «ارسال هرگونه کمک آمریکا را به تعویق نمی‌اندازد و اسرائیل می‌تواند کل مبلغی را که کنگره تخصیص داده، دریافت کند».

این در حالی است که اخیراً، وبگاه «آکسیوس» به نقل از سه منبع آمریکایی آگاه گزارش کرده بود که بلینکن قصد دارد تحریم‌هایی را علیه گردان «نتزاه یهودا» وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی «به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری» اعلام کند که موجی از انتقادات مقام‌های صهیونیست را به همراه داشت.

وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بنی گانتز نیز در واکنش به این اقدام گفته بود «تصمیم دارم برای تغییر این تصمیم اقدام کنم».

بلینکن روز دوشنبه هفته جاری در یک کنفرانس خبری در خصوص کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی و گردان‌های نظامی این رژیم که مرتکب نقض حقوق بشر شده‌اند گفت «هرکدام از این شرایط متفاوت است و ما به نحو احسنت برای جمع‌آوری حقایق تلاش می‌کنیم».

طبق «قانون لیهی»، ارتش آمریکا موظف است از ارسال تسلیحات، آموزش و هرگونه کمک نظامی به یگان‌های نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شوند، صرفنظر کند.

طبق گزارش شبکه‌ای بی سی نیوز به نقل از یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، آمریکا و رژیم صهیونیستی یک توافق ویژه بین خود دارند که واشنگتن را موظف می‌کند که قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم مرتبط با «قانون کمک‌های خارجی»، با تل‌آویو رایزنی کند.‌ای بی سی نیوز ادامه داد، در مجموع، پنج یگان، سه یگان نظامی و دو یگان غیرنظامی- به دلیل اتهامات نقض حقوق بشر مورد بررسی و ارزیابی قرار دارند و طبق نامه بلینکن، چهار یگان، مراحل اصلاحی متناسبی را طی کرده‌اند.

بلینکن در نامه خود توضیح داد که تل‌آویو تصدیق کرده است که یکی از این پنج یگان نیز در سال ۲۰۲۲ از کرانه باختری به تپه‌های جولان منتقل شده‌اند که آن‌طور که‌ای بی سی نیوز توضیح داده، یگان پنجم در حقیقت به «نتزاه یهودا» متشکل از یهودیان افراطی ارتدوکس اشاره دارد.

وزیر خارجه آمریکا در نامه خود تصریح کرد «دولت اسرائیل، اطلاعات جدیدی درباره وضعیت این یگان ارائه داده و ما به دنبال تعیین مسیری به سوی اصلاح متناسب برای این یگان هستیم، اما چنین چیزی تأثیری بر حمایت ما از توانمندی اسرائیل برای دفاع از خود در مقابل حماس، ایران، حزب‌الله و دیگر تهدیدات ندارد».

دیگر خبرها

  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل