Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از یک دهه است که کمپانی آمریکایی دل سهام Alienware را خریده است تا راه خود را در زمینه گیمینگ هموار کند و به نظر می‌رسد که این سرمایه‌گذاری برای این شرکت نتایج خوبی را به همراه داشته است. پاتریک مور، آنالیزور آمریکایی در توئیتر خود اعلام کرده است ارزش تجارت گیمینگ کمپانی دل به 3 میلیارد دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفته‌های فرانک آزور که مدیریت Alienware، گیمینگ و بخش XPS کمپانی دل را مدیریت می‌کند، این رقم ارزش بخش گیمینگ دل را سه برابر رقبای آن می‌کند. البته آزور هیچ اشاره‌ای به نام رقبای دل در زمینه گیمینگ نکرده است. همچنین چیزی که درباره این رقم نامشخص است، جزئیات محصولاتی از جمله پرچمداران Alienware و محصولات اخیر دل و محصولات ارزانتر این کمپانی است که هر کدام چقدر درآمد برای دل کسب کرده‌اند. این قضیه زمانی جالب می‌شود که کمپانی آمریکایی میزان درآمد محصولات جدیدتر و مقرون به صرفه‌تر این شرکت را هم در مقایسه با حالت کلی آن در اختیار قرار دهد.

این احتمال وجود دارد که دل در آینده‌ای نه چندان دور دوباره به بازار عمومی بازگردد جایی که تمرکزها به صورت گسترده روی سرمایه این شرکت است نه روی لپتاپ‌های گیمینگ آن. صد در صد میزان موفقیت این کمپانی زمانی جالب خواهد شد که در زمینه کار خود خواهد داشت.

گفتنی است، Alienware نام سری لپتاپ‌هایی است که کمپانی دل مخصوص گیمینگ تولید می‌کند و از زمان خریداری امتیاز آن توسط دل، مشتریان و سود زیادی برای این کمپانی آمریکایی کسب کرده است.

در ادامه می‌توانید توئیت پاتریک مورهد را درباره میزان سرمایه کمپانی دل در سال‌های اخیر مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: لنوو با معرفی ThinkPad X1 Extreme لپتاپ‌های اپل را به چالش کشید

انتهای پیام/

ارزش سهام بخش Alienware کمپانی دل به 3 میلیارد دلار رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حمیدرضا فلاح در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی بیان کرد: خوزستان برخلاف دیگر نقاط کشور سه اتاق بازرگانی مستقل دارد و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صادراتی ایجاد کرده است که امیدواریم این هم‌افزایی موجب تحقق شعار و اهداف برنامه‌ریزی دولت شود.

وی به ارتباطات خوب در حوزه اصناف خوزستان اشاره و اظهارکرد: استان خوزستان با حدود ۶ میلیارد دلار، رتبه دوم کشور در حوزه صادرات را کسب کرد.

فلاح بیان کرد: برنامه‌ریزی وزارت صمت برای خوزستان رسیدن به هفت میلیارد دلار صادرات است ولی هدف صنعت، معدن و تجارت خوزستان رسیدن به ۷.۵ میلیارد دلار صادرات است که امیدواریم تحقق یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر ضرورت تمرکز مبتنی بر صادرات تاکید کرد و گفت: میزان صادرات خوزستان از محل تولیدات صمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یکی از اقدامات خوب بود؛ مابقی آن نیز تولیدات صادراتی است که توسط بازرگانان انجام شده است.

وی تصریح کرد: میزان صادرات تولیدات محصولات درون استان بیش از پنج میلیارد دلار بوده که صادرات به کشور‌های همسایه هدفگذاری شده است.

فلاح بیان کرد: صادرات محصولات خوزستان به اوراسیا و روسیه یکی دیگر از اهداف است که تلاش می‌شود در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم اجرا شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهارکرد: خوزستان ۵۰ رایزن اقتصادی را برای اولین بار در سراسر کشور توزیع و ماموریت جدید محول می‌کند؛ سه نفر از همکاران در صمت خوزستان به عنوان رایزنان اقتصادی انتخاب شدند که می‌توانند ظرفیت خوبی برای توسعه مبادلات تجاری استان ایجاد کنند.

خوزستان با حدود ۱۷۰ هزار واحد صنفی رتبه سوم کشور را در این حوزه دارد که موجب اشتغالزایی برای حدود ۵۰۰ هزار نفر شده است.

دیگر خبرها

  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • هدف‌گذاری رشد ۲۰ میلیارد‌دلاری تجارت
  • صادرات ایران به ۳۹ کشور آفریقایی
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته