Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- توییتر قصد دارد قابلیت جدیدی به نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن خود اضافه کند. این قابلیت جدید به کاربران کمک می‌کند که بتوانند داده‌های خود را ذخیره کنند. توییتر نسخه جدیدی از اپلیکیشن موبایل خود را عرضه کرده است که مجهز به قابلیتی جدید است. در این نسخه میزان مصرف داده کمتر شده است. این قابلیت جدید “Data Saver”  نام دارد و اکنون در تنظیمات نسخه جدید توییتر به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم و به نقل از ورج، قابلیت ذخیره داده در حال حاضر در چندین نسخه از توییتر مانند نسخه ویندوز و توییتر لایت ارائه شده است. ویژگی ذخیره داده که در بخش تنظیمات و در زیرشاخه “Data Usage” قرار دارد به کاربران این اجازه و امکان را می‌دهد که در هنگام استفاده از توییتر، کنترل بیشتری روی میزان مصرف داده خود داشته باشند.
 
وقتی توییتر روشن می‌شود، ویدیوها به صورت خودکار پخش نخواهد شد و عکس‌ها با کیفیت کمتری بارگذاری می‌شوند. اگر محتوایی وجود داشته باشد که علاقمند به دیدن آن با کیفیت کامل هستید، می‌توانید وارد منو شوید و گزینه بارگذاری با کیفیت بالا را انتخاب نمایید. در به روزرسانی جدید توییتر، چند قابلیت و تغییر جدید هم به چشم می‌خورد.  
در نسخه جدید، امکان کنترل و مدیریت چت‌های گروهی آسان‎‌تر شده است و انواع تبلیغات با استفاده لیبل‌ها مشخص‌تر شده است.
اگر حفظ داده‌ها، مهم‌ترین اولویت شما در استفاده از توییتر باشد، گزینه توییتر لایت برای شما بسیار مناسب خواهد بود و می‌تواند 70 درصد در مصرف داده صرفه جویی کند و در عین حال سرعت بارگذاری این نسخه، 30 درصد بیشتر از سایر نسخه‌هاست.
 
در حال حاضر تمامی کاربران نسخه‌های اندروید و iOS توییتر می‌توانند از مزیت جدید این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.
این قابلیت در کاهش میزان مصرف داده در کاربران تأثیر زیادی دارد زیادی در زمان محدودیت در مصرف داده، مصرف داده می‌تواند هزینه کاربران را به شدت افزایش دهد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: توییتر اندروید ویندوز توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس

امیرمسعود عابدین: پژو از سال ۲۰۱۰ در چین از نام "۴۰۸" برای نسخه سدان هاچ بک ۳۰۸ استفاده می‌کند. این مدل به شکلی عجیب‌ومتفاوت برای اروپا تغییر کاربری داده و ۴۰۸ به طور رسمی به عنوان یک فست‌بک شناخته می‌شود.

این خودرو بر آخرین نسخه از پلتفرم EMP۲ Stellantis که با ۳۰۸ هاچ‌بک و استیشن‌واگن مشترک است، سوار می شود؛ البته پژو استدلال می‌کند که این خودرو محصولی پیچیده‌تر است که در بالای سگمنت C قرار می‌گیرد. با طول ۴۶۸۷ میلی‌متر (۱۸۴.۵ اینچ)، مدل جدیدی که نشان شیر را حمل می‌کند، کمی طولانی‌تر از ۳۰۸ استیشن واگن با شکل سنتی است.

با در نظر گرفتن صندلی‌های عقب، صندوق عقب می‌تواند ۵۳۶ لیتر و با جمع کردن آنها، ۱۶۱۱ لیتر ظرفیت داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، در مورد فضای داخلی آوانگارد، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، چرا که تا حد زیادی شبیه به مدل ۳۰۸ است. این خودرو دارای یک جفت صفحه نمایش ۱۰ اینچی و فرمان معمولی پژو است. یک سیستم صوتی Focal با ۱۰ بلندگو (شامل ساب ووفر) در طول سه سال به طور خاص برای ۴۰۸ توسعه داده شده است.

پژو در ابتدا ۴۰۸ جدید را با دو پیشرانه پلاگین هیبریدی به فروش رساند. هر دو، دیفرانسیل جلو همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و موتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخار (۸۱ کیلووات) هستند. چیزی که آنها را متمایز می‌کند، موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری توربوشارژ است که دارای ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار هستند. با ترکیب قدرت موتور احتراقی و موتور الکتریکی، نسخه کوچک‌تر PHEV حدود ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نوع قوی تر، قدرت را به ۲۲۵ اسب بخار افزایش می‌دهد در حالی که همان مقدار گشتاور را حفظ می‌کند.

از طرف دیگر، یک نسخه پایه با یک موتور بنزینی ۱٫۲ لیتری سه سیلندر کوچکتر با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور وجود دارد. این پیشرانه قدرت خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می‌فرستد. نسخه‌ای الکتریکی این خودرو در راه است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903079

دیگر خبرها

  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!