Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمایت از مردم آسیب‌دیده و در صدر آن جوامع آسیب‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه همواره در صدر برنامه نهادهای خیریه و عام‌المنفعه در سطح جهان به‌حساب می‌آید؛ در ایران نیز این مسئله همواره در برنامه نهادهای خیریه‌ای چون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد علوی قرار داشته است.

به گزارش جهان نيوز؛ حمایت از مردم آسیب‌دیده و در صدر آن جوامع آسیب‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه همواره در صدر برنامه نهادهای خیریه و عام‌المنفعه در سطح جهان به‌حساب می‌آید؛ در ایران نیز این مسئله همواره در برنامه نهادهای خیریه‌ای چون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد علوی قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس مایلی، معاون فنی، مهندسی و اجرایی بنیاد علوی در این باره گفت: به‌منظور بازسازی واحدهای مسکونی روستایی آسیب‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه، توافقنامه‌ای در مردادماه سال 96 فی‌مابین بنیاد علوی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد گردید و بر اساس آن، با توجه به بررسی‌ و محاسبات فنی بنیاد مسکن، حجم سیمان موردنیاز برآورد شده و بنیاد علوی مقادیر سیمان موردنیاز را تهیه و جهت حمل و توزیع رایگان میان متقاضیان، تحویل بنیاد مسکن می‌دهد.

وی افزود: بر همین اساس تاکنون بیش از 309 هزار تن سیمان برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و کردستان، برآورد شده و به تصویب بنیاد علوی رسیده است، که از این مقدار تاکنون بیش از 187 هزار تن سیمان تامین و توسط بنیاد مسکن به متقاضیان اهدا شده است.

مایلی در ادامه در خصوص آمار سیمان تهیه و توزیع شده در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: از مقادیر سیمان مصوب فوق، 170 هزار تن به‌منظور بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده ناشی از زلزله اخیر در استان کرمانشاه، اختصاص‌یافته است که تاکنون بالغ بر 128 هزار تن آن میان متقاضیان این استان اهدا شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان