Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@14:03:19 GMT

سرقت هزار متری کابلهای برق و خودرو در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۰۸۸۲

سرقت هزار متری کابلهای برق و خودرو در غرب تهران

سرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علیرضا شعبان‌پور با اعلام خبر بازداشت سارق کابلهای برق درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری 118 ستارخان شب گذشته در محدوده میدان صادقیه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی رنگ با پنج سرنشین مشکوک شده و این خودرو را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 118 ستارخان خاطرنشان کرد: دقایقی بعد خودروی مذکور در مکانی توقف کرد، چهار سرنشین از خودرو پیاده شدند که دو نفر از آنها با استفاده از میلگرد (به عنوان پایه) اقدام به بالا رفتن از تیرچراغ برق کرده و با کمک دو دستگاه قیچی صنعتی به برش کابلهای برق مشغول شدند.

وی افزود: مأموران گشت انتظامی به سرعت وارد عمل شده که خودروی پژو پارس اقدام به فرار کرد، مأموران مشغول تعقیب خودرو شده و با تیراندازی موفق به متوقف کردن خودروی پژو پارس شدند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان با اشاره به بازداشت راننده پژو پارس گفت: در تحقیقات از راننده مشخص شد وی از دو روز قبل از طریق یکی از دوستانش به نام شهرام با فردی به نام پیمان آشنا شده و سه نفر سارق دیگر نیز از دوستان پیمان بوده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به ابزارآلات کشف شده از سارق محرض شد که آنها به صورت باندی اقدام به سرقت کابل برق و خودرو می‌کردند که پس از استعلام مشخص شد خودروی پژو پارس مسروقه بوده و سارقان با استفاده از خودروی پژوپارس مشغول سرقت خودروهای دیگر و کابل برق می‌شدند.

شعبان‌پور با اشاره به کشف تعدادی پلاک از داخل خودروی پژوپارس، تصریح کرد: طی بررسی پلاکها مشخص شد پلاکها دارای سابقه سرقت هستند و سارقان با تعویض پلاکها سعی داشتند شناسایی نشوند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان از ادامه تحقیقات برای شناسایی سایر متهمان این پرونده خبر داد و گفت: طی بازجویی‌های اولیه مشخص شد کابلهای مسروقه کیلویی 45 هزار تومان در منطقه خلازیل به فردی به فروش می‌رفته و حدود یک هزار متر کابل که شب گذشته به سرقت رفته بود از سارقان کشف شد.

وی متذکر شد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو باید از پارک خودرو در مکانهای نامناسب و فاقد روشنایی خودداری کرده حتی‌المقدر برای پارک خودرو از پارکینگ مسقف استفاده و حتماً خودروها را به سیستم ایمنی مجهز کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس بر لزوم توجه به حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش تسنیم، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با اصلاح قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت:  اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند. 

علی جدی اظهار داشت: قیمت تولید خودرو مانند هر کالای دیگری باید نزدیک به نرخ بازار باشد و در صنعت خودرو باید به سمت حذف اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار حرکت کنیم.  

وی در ادامه بیان کرد: همان طور که بارها تاکید کرده ایم تنها راه کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار که موجب حذف دلالان از بازار خودرو نیز می شود، رشد تولیدات داخل و تامین کسری از طریق واردات است، در غیر این صورت این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت. 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لحاظ کردن حقوق تولید کننده و سهامداران در رابطه با افزایش قیمت پژو پارس تاکید کرد و گفت: اگر قیمت جدید پژو پارس بر اساس بهای تمام شده این محصول تعیین شده است سازمان حمایت باید در تصمیم گیری خود به نفع تولید کننده عمل کند و در صورت تفاوت فاحش قیمت تمام شده و نرخ جدید این محصول سازمان حمایت می تواند ورود کند.  

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: کمیسیون صنایع مجلس بر اساس مستندات ارائه شده از سوی سازمان حمایت در حال پیگیری این موضوع است و با برگزاری جلسه ای در هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود