Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر فرانسوی بارسلونا می خواهد با صبر کردن و پیشرفت در بازی، چه در باشگاه و چه در تیم ملی جایگاه ثابتی به دست آورد.

طرفداری- عثمان دمبله، وینگر 21 ساله فرانسوی بارسلونا تحت نظر ارنستو والورده به طور ثابت برای این تیم به میدان نمی رود. با این وجود، دمبله مصمم است تا جایگاهش را در بارسلونا به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبله در مصاحبه با تله فوت گفت:

در بازی های اخیر نیمکت نشین بودم اما صبر خواهم کرد. باید روی از دست ندادن توپ بیشتر کار کنم. مسی با من صحبت می کند و توصیه هایی به من انجام داده است. او به من می گوید که مثل دورانم در دورتموند بازی کنم. من مصمم هستم. سال گذشته یک مصدومیت بد را پشت سر گذاشتم. باید عملکرد خوبم را در هر بازی نشان دهم و خود را ثابت کنم. صحبت های دشان در خصوص ناآماده بودن من؟ شاید او می خواهد به من تلنگری بزند. مربیان گاهی اوقات به من تلنگر می زنند تا بهترین بازی ام را انجام دهم. به این موضوع عادت دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم