Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ خطیب زاده مدیر شعب استان خراسان رضوی، در حاشیه ی برگزاری همایش مدیران بانک مسکن، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ضمن بیان این مطلب افزود: مدیریت این استان با همت و تلاش همکاران برای ۷ دوره در منطقه ی سبز قرار گرفته است

وی افزود: ۶۵ درصد شعب این استان در منطقه ی سبز قرار گرفتند و همچنین تلاش خواهیم کرد با توجه به هدف گذاری انجام شده در دوره ی بعد جزو ۱۰ مدیریت برتر کشور قرار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب زاده با اشاره به موقعیت مناسب استان در زمینه ی بافت فرسوده گفت: استان خراسان و شهر مشهد، به دلیل وجود بارگاه امام رضا(ع)، شرایط مناسبی را در زمینه ی بافت فرسوده دارد و می توان برنامه ریزی خوبی در این حوزه انجام داد.

مدیر شعب استان خراسان رضوی، اظهار داشت: موانعی در حوزه ی بافت فرسوده وجود دارد که اگر این موانع برطرف شوند، میتوان آمار و رتبه های خوبی را ارایه داد.

خطیب زاده گفت؛ از ابتدای سال ۹۷، ۴۹ فقره تسهیلات در بافت فرسوده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال پرداخت کردیم. همچنین از سال گذشته نیز برای ۱۶۶۱ واحد، اعتباری بالغ بر ۸۰۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم.

وی اظهار داشت: مدیریت استان خراسان رضوی در زمینه ی بافت فرسوده جزو مدیریت های برتر می باشد و امیدواریم با برطرف شدن موانع، شرایط بهتری را در این حوزه رقم بزنیم.

خطیب زاده با اشاره به حساب صندوق یکم، گفت: از لحاظ افتتاح حساب صندوق یکم، مدیریت خراسان رضوی بعد از مدیریت شعب تهران، با افتتاح ۳۰۷۰۵ فقره حساب صندوق یکم، رتبه ی اول را در بین مدیریت های کل کشور دارد.

وی گفت: مدیریت خراسان رضوی تا پایان شهریور ۹۷، ۴۵۸۵ فقره تسهیلات در قالب صندوق یکم پرداخت کرده است

خطیب زاده افزود: از ابتدای سال، توانستیم ۱۵ هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 6240 میلیارد، در بخش مسکن و سایر بخش ها پرداخت کنیم.

وی اظهار داشت: انشالله با لطف خداوند متعال و استعانت از امام رضا (ع)شاهد پیشرفت بیشتری در ۶ ماهه ی دوم سال در زمینه ی بافت فرسوده و پرداخت تسهیلات و رشد منابع و توسعه خدمات کارمزد محور خواهیم بود.و با توجه به سخنان مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تمام سعی خود در جهت ایجاد بهره وری با توجه به ٧محور و ٣٣ برنامه اعلامی در همایش مدیران ارشد خواهیم داشت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استان شعب منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند

مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاک‌های واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم ۷۰ برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت‌های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در سال ۱۴۰۲ نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رأی مثبت برای املاک فاقد سند طی سال ۱۴۰۲ دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رأی مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته ۸ برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه‌های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری‌های شهرداری تهران بر چالش‌های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

کد خبر 6086242 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند