Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:15:08 GMT

۲ کشته در حوادث رانندگی مازندران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۱۷۱۱

حوادث رکنا: فرمانده پلیس راه مازندران از وقوع سانحه رانندگی در جاده‌های سوادکوه و "بابلسر و مرگ رانندگان ۲ دستگاه خودرو در این حوادث خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: یک دستگاه خودرو مزدا در منطقه پل Bridge سفید از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود که به علت نامعلومی واژگون شد و راننده ۴۹ ساله خودرو به علت شدت جراحت در دم فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در محور بابلسر از مرگ راننده ۲۲ ساله خودرو سواری زانتیا در این حادثه Incident خبر داد و افزود: در این حادثه، خودرو زانتیا به علت سرعت غیر مجاز از مسیر منحرف و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو با یک اصله درخت کنار جاده به شدت برخورد کرد.

رئیس پلیس Police راه فرماندهی انتظامی مازندران به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کردبا رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامت و خود و دیگران را تضمین کنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین خبر از مرزبانان میرجاوه که اسیر هستند! جاده چالوس خطرناک شد! + جزییات تجاوز به دختر 12 ساله در زیرزمین+عکس حضور رونالدو و مسی در یک مدرسه داخل ایران+ عکس جوان مهر ساز در آبادان ویزای عراق صادر می کرد!+عکس عکس انتشار نیافته یک جاسوس انگلیس در ایران/ اوکه بود؟ + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرد جوان دوست دخترش را در بیابان زنده به گور کرد +عکس قاچاق دختران باکره توسط پدر و پسر بی رحم + عکس حکم اعدام پلیس تهران تایید نشد / ناخواسته اقدام به شلیک مرگبار کردم! عروس گستاخ نمی دانست داماد رازی پنهان از او دارد! مرگ تلخ دختر یک زائر اربعین در تهران + جزئیات کشف جسد متلاشی شده دو خواهر در کنار رودخانه+عکس حکم اعدام سارق مسلح 4 بانک‌ تهران صادر شد نوازدان این روستا بدون دست به دنیا می آیند! ورود زنان به اینجا از سوی دولت ممنوع شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پل Bridge حادثه Incident پلیس Police سلامت اخبار حوادث جاده خودرو کشته مازندران سانحه رانندگی عکس ایران اتهام درگیری قتل عجیب دختر زندگی دستگیر شد فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان