Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

علی اکبر مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در اولین نشست معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری در صنعت خوراک دام ایران که با حضور رییس اتاق ایران و معاونان جهادکشاورزی برگزار شد، اظهار کرد:  ساخت ماشین آلات در صنعت دام و طیور نیاز به سرمایه گذاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کیفیت فعلی برخی کارخانه های دام و طیور کشور مناسب نیست و باید تلاش شود با هدف توسعه تولید و صادرات، این بخش با تکنولوژی روز دنیا ارتقا پیدا کند.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون کشاورزی خوراک ایران صنعت سرمایه گذاری ایران سرمایه گذاری صنعت کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان که در اثر سیلاب آسیب وارد شده بود با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اسدالله جلال‌، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به مخاطرات جوی ایجادشده به واسطه سیلاب چند روز گذشته، 60 تیم عملیاتی راهداری و 190 نفر راهدار با 150 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه‌روزی برای  عملیات بازگشایی محورهای روستایی به‌کارگیری شدند.  

وی گفت: به راه‌های ارتباطی بیش از 350 روستای استان در اثر سیلاب آسیب وارد شده بود که با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب‌دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها، تخلیه قنوات، ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.  

جلال‌زاده، سامانه گویای 141 را راه ارتباطی بین هم استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و  از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین آلات راهداری با یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار خبر داد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین‌آلات راهداری مجهز نیاز دارد، گفت: براین اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ یک‌هزار و 320 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین‌آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.  

وی افزود: از محل اعتبارات 1402 برنامه‌ ریزی جهت بازسازی 14دستگاه ماشین‌آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه‌ندازی سایر ماشین‌آلات با اعتبار 306 میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین‌آلات راهداری در مرحله أخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

جلال‌زاده به 2 هزار و 88 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور  45 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیازخرید و تعویض شده‌اند. برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی نیز جمعا 192 میلیارد ریال هزینه شده است. تمامی ماشین‌آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای هستند که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است