Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:55:20 GMT

جوانترین بخشدار استان فارس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۲۹۶۱

جوانترین بخشدار استان فارس منصوب شد

شیراز-ایرنا- اسماعیل تبادار استاندار فارس با صدور حکمی، سجاد خسروانیان را به عنوان جوانترین بخشدار استان فارس در بخش همایجان شهرستان سپیدان منصوب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، در گزارش روز یکشنبه خود اعلام کرد: این انتصاب در راستای اجرای مصوبات شورای عالی اداری و قانون برنامه ششم توسعه، مبنی بر بکارگیری 30 درصد جوانان و بانوان در پست های مدیریتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به این گزارش، آیین معارفه بخشدار جدید همایجان شهرستان سپیدان، امروز (یکشنبه) در نشست شورای اداری این شهرستان با حضور مدیر کل سیاسی استانداری فارس، فرماندار سپیدان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران برگزار شد.
خسروانیان که متولد 1368 است، پیش از این مشاور استاندار فارس در امور رسانه بود که همچنان به فعالیت خود در این سمت ادامه خواهد داد.
وی در حال حاضر ‌مدرس دانشگاه در رشته ارتباطات و عضو هیات مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران است.
خسروانیان جزو 11نخبه جوان برگزیده استان فارس در سال 1396بود.
6122 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حکم انتصاب یاسمن حیدری به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: انتظار می‌رود در زمینه مشاوره در خصوص استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف، مشارکت در آسیب شناسی حوزه جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دمیدن روح جوانی و نشاط در سطح مدیریت استان و جذب و نگاهداشت جوانان نخبه و مستعد اهتمام لازم را داشته باشید.

استاندار بوشهر همچنین در حکم انتصاب لک به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس تاکید کرد: با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیأت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس منصوب می‌شوید.

بر اساس این گزارش، اسماً لک با مدرک دکترای تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

همچنین یاسمن حیدری نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان است که سابقه فعالیت در حوزه زنان و خانواده و امور جوانان را دارد.

کد خبر 6083870

دیگر خبرها

  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد