Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کتابی با عنوان " چهار اصل مهم در مدیریت مراکز تجاری آسیایی"با ترجمه و تالیف علی میرعالی و 2 تن از مترجمان توسط نشر چشمه به زیور چاپ آراسته شد که موضوع اصلی کتاب مذکور به مراکز خرید( معابد مصرف) اختصاص دارد.

مولف و مترجم اطلاعات حاصل از تحقیقات علمی و گردآوری شده پیرامون موضوع پیش گفته را ترجمه کرده،به بخشی از تجارب بیست ساله خود در مدیریت تجاری اشاره کرده و در کنار این ها به بررسی دقیق کارگروهی ویژه مرتبط با موضوع کتاب پرداخته است تا مطالب مکمل یکدیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل محتوای کتاب چارچوب مناسبی برای تفسیر نظریه ها و پژوهش ها در حوزه ی مراکز خرید فراهم آورده تا همه ی فعالان مراکز تجاری بتوانند اجزا و مراکز تجاری و نیاز به تناسب بین اجزا و هم تکاملی استراتژیک بین آن ها را بهتر درک کنند.

گفتنی است؛ علی میرعالی تحصیلاتش در زمینه های مدیریت و مکانیک است و سوابق درخشانی در سطوح مختلف مدیریتی گروه صنعتی گلرنگ در کارنامه مدیریتی وی دیده می شود.

انتهای پیام/م

ترجمه کتاب مدیریت مراکز تجاری  در اندیمشک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب نویسنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بند کرخه شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یوسف زمانی اصل بامداد جمعه در حاشیه بازدید میدانی از آخرین وضعیت سیل بند کرخه بیان کرد: شکستگی سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

وی افزود: ماشین آلات، نیرو‌های عملیاتی و اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل ترمیم این سیل بند حضور دارند و تلاش می‌شود تا عملیات ترمیم سیل بند کرخه تا ساعاتی دیگر به پایان برسد.

فرماندار اندیمشک همچنین با اشاره به بروز آب گرفتگی در مناطق مختلف این شهرستان گفت: شرایط در این شهرستان با بسیج تمام امکانات مطلوب و پایدار است.

به گزارش ایرنا، بارندگی‌های شمال خوزستان که از ظهر امروز آغاز و طی چند ساعت با شدت ادامه داشت، موجب آب گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی و همچنین گرفتار شدن خودرو‌ها در معابر آب گرفته شد.

دزفول، اندیمشک و شوش بیشترین بارندگی‌ها را طی ساعت‌های اخیر در خوزستان داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • سیل بند کرخه شکست
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • فیلم/بارش شدید باران بهاری در دزفول و اندیمشک
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها