حاشیه های پایان مبهم سریال دلدادگان
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۳۱۴۳
پخش آخرین قسمت سریال دلدادگان حواشی زیادی ایجاد کرد و با نارضایتی های مخاطبان این سریال همراه بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مجموعه تلویزیونی دلدادگان اگرچه توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند اما پایان آن با ابهاماتی برای بینندگان همراه بود. بعد از آنکه آخرین قسمت سریال دلدادگان در روز جمعه شب (4 آبان 97)پخش شد، حواشی زیادی در خصوص تغییر فیلمنامه و سانسور قسمت پایانی دلدادگان شکل گرفت که منجر به نشست خبری این سریال شد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
پانته آ بهرام بازیگر سریال دلدادگان در خصوص حاشیه های قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان و دلیل عدم حضورش در این قسمت روز گذشته (شنبه) سفر کاری برنامه ریزی شده و مشکل مالی را علت حضور نیافتن در بخش پایانی «دلدادگان» اعلام کرد.
خانم بهرام گفت: قرارداد من بهمن ماه 96 باید تمام می شد اما تا اردیبهشت 97 تمدید کردم و حتی در قرارداد جدید می توانستم با توجه به افزایش قیمت دلار و تورم، مبلغ را بیشتر کنم اما باز این کار را نکردم منتها این بار در قرارداد ذکر کردم که بازی در بخش پایانی کار منوط به تسویه حساب و تمام قراردادها برای اثبات این مدعی موجود است. پانته آ بهرام گفت: از قبل گفته بودم خرداد امسال یک سفر کاری دارم که این سفر از یک سال پیش برنامه ریزی شده بود و امکان تعویق نداشت و 7 روزه است اما با من همکاری نکردند. وی ادامه داد: با تمام بدقولی های مالی باز هم حاضر به همکاری بودم.
بعد از ماجرای پرحاشیه قسمت پایانی سریال دلدادگان و مصاحبه پانته آ بهرام درباره علت عدم حضور در قسمت پایانی ، منوچهر هادی کارگردان این سریال با انتشار پستی امروز (یکشنبه)گفت: من و همسرم یکتا ناصر یک ساعت به خانم بهرام اصرار میکردم که حاضر به بازی در قسمت پایانی شوند اما در نهایت حاضر به بازی نشد. دانلود
منبع: شبکه خبر
کلیدواژه: دلدادگان فیلم سریال پانته آ بهرام
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ | ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
همشهری آنلاین - وجیهه امیرخانی: در حالی که سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی به نیمههای راه رسیده و با دنبال کردن سوژه جنجالی یک قاتل سریالی جایگاه ویژه ای میان مخاطبان شبکه نمایش خانگی پیدا کرده است به خلاصه ای از ویژگیهای مثبت یا منفی که واکنشها و بازتاب های فراوانی میان منتقدان و مخاطبان پر و پا قرص سریالهای ایرانی شبکه نمایش خانگی داشته است، اشاره میکنیم:
یکی از نکاتی که همزمان با شروع این سریال میان نظر کاربران دیده شد؛ افتتاحیه سرد و معمولی سریال بود بسیاری از مخاطبان بر این باور بودند که با تماشای قسمت اول به سختی تصمیم گرفتهاند تا انتها آن را دنبال کنند. داستان برایشان گنگ بود و به طور کلی انگار داستان برای آنها جز یک پیمان معادی(آرمان بیانی) جدی، تلخ و عصبی و کلوزآپهایی از سحر دولتشاهی چیز بیشتری نداشت. حتی برخی به سکانسهای متروسواری و پیاده روی در خیابان و موسیقی گوش دادن معادی هم خرده گرفته بودند که چرا بخش زیادی از سریال باید صحنههایی مشابه و از این دست را ببینیم. البته برخی منتقدان معتقدند افتتاحیه شورانگیز این روزها تبدیل به یک شگرد تبلیغاتی و تکراری در سریال سازی شده و باید منتظر بود و دید این سریال در قسمت های بعدی دست پری برای جذب مخاطب دارد یا نه.
در ادامه و با پخش قسمتهای بعدی کم کم تکلیف مخاطب با سبک و سیاق قصه پردازی در سریال مشخص شد و اینکه بیشتر از یک ماجراجویی جنایی قرار است لایههایی از زندگی شخصی کاراکتر آرمان بیانی به عنوان یک منتقد، نویسنده و مدرس سینما که در تب و تب ساخت اولین فیلم زندگیاش است را ببینید. جدایی از همسر و زندگی جدید با پسر خردسالش، خانه نیمه تاریک و کتابخانه پر و پیمانش، موسیقی هایی که گوش میدهد و بخش مهم تر؛ کودکی گزنده و آزاردیده و رابطههای ناکام عاطفی اوست. اینکه بیانی در شمایل یک کارگردان روشنفکر کتاب خوان، فرهیخته و امروزی نگاه از بالا به پایینی که به همه اطرافیانش دارد با بازی درست پیمان معادی انگار برای مخاطب جا افتاده و باورپذیر شده است. ترند شدن سکانسهایی از سریال به خصوص سکانس مونولوگ پیمان معادی مقابل سحردولتشاهی در اتاق درمان، نشان دهنده مسیر درستی بود که سریال افعی تهران برای قصه گویی انتخاب کرده است.
هر چند همچنان یکی از نکات آزاردهنده که میان نظر منتقدان و مخاطبان به چشم میخورد نماهای کلوزآپ (نمای نزدیک) از همه آدمها و شخصیتهای قصه افعی تهران است که در برخی قسمتها به نظر می رسد کارکرد سینمایی و روایتی ندارد و بیشتر برای از دست ندادن مخاطب است.
نکنه دیگر، بلاتکلیفی مخاطبان با کاراکتر سحر دولتشاهی در نقش تراپیست پیمان معادی (آرمان بیانی) در این سریال است که اگرچه به لحاظ فیزیک، چهره و گریم، جذابیت تصویری دارد اما کارکرد خود را روی صندلی یک تراپیست و روانکاو حرفهای از دست داده است، اینکه آرمان بیانی مدام میخواهد با او وارد رابطه عاطفی شود اما او گنگ و مبهم پاسخ میدهد نقد منفی مخاطبان را به دنبال داشته است. این نکته که چرا یک درمانگر گاهی به شدت به بیمار یا مراجعش نزدیک میشود گاهی همه جا برای او دیوار میکشد گاهی جواب نگاههای عشق خواهانهاش را میدهد گاهی نگاهش را میدزدد و بیشتر از حرفه درمانگرانهاش سعی میکند حواس مراجعش را پرت کند در میان نقدها دیده میشود.
این نکته تا آنجا پیش رفت که سکانس وایرال شده اتاق درمان پیمان معادی و سحر دولتشاهی در کنار سکانس معروف اتاق درمان سریال مطرح خانواده سوپرانو ( ۱۹۹۹) The Sopranos مقایسه شد. باورپذیری تراپیست در این سریال خارجی حتی در نگاه کردن جدی و حرفهای خانم تراپیست هم دیده میشود اما در افعی تهران مخاطب نمیداند با یک مدل و ستاره سینما روبروست که به دنبال پرت کردن حواس مراجعش است یا گوش دادن به حرف های او به عنوان یک تراپیست.
این نقد با وجود انتشار تیزر قسمت هفتم که خبر از شروع یک رابطه عاشقانه میان این دو نفر میدهد هم همچنان در میان نظرات به قوت خود باقیست. برخی گفتهاند که از ابتدا هم معلوم بود که تراپیست میخواهد با آرمان بیانی وارد رابطه شود پس دلیل رفتارها و جوابهای منفی و دوپهلوی او به پیمان معادی چه بود. در میان البته برخی منتقدان هم به این نکته اشاره و پیشبینی میکنند که احتمالا تراپیست هم کاراکتر متعادل و نرمالی ندارد و این نشانهها به دلیل بروز اتفاقات دیگری در زندگی آرمان بیانیست.
سحر دولتشاهی چطور از نقشهای دوم به نقشهای اول رسید؟
کد خبر 845117 برچسبها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران نمايش خانگي