Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@22:56:38 GMT

پیکر شهید «حسن پاینده» در رشت تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۳۱۶۱

پیکر شهید «حسن پاینده» در رشت تشییع می‌شود

سرهنگ حیدر محمدی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد عرصه نظم و امنیت، شهید «حسن پاینده»، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای استقرار نظام ارزشی مبتنی بر تعالیم الهی و تأمین نظم و امنیت و خدمت به شهروندان، با اعتقاد قلبی به فرهنگ ایثارگری و شهادت و با تبعیت از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود روحیه شهادت طلبی در بین کارکنان نیروی انتظامی را یک افتخار عظیم و پربرکت دانست و گفت: کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و دفاع از جان و مال و ناموس آنها مجاهدانه گام بر می‌دارند و هیچ افتخاری بالاتر از کسب رضایت پروردگار و خدمت به مردم نیست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری عوامل شهادت این افسر وظیفه‌شناس، افزود: با اقدام به موقع و اجرای طرح‌های عملیاتی، عاملان شهادت شهید «حسن پاینده» در همان شب وقوع جرم و قبل از ترک استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار روز فردا، 7 آبان بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهر رشت از مقابل سپاه ناحیه مرکزی واقع در پل عراق تا میدان فرهنگ تشییع و سپس به لاهیجان انتقال می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید بزرگوار پس از انتقال به لاهیجان در ساعت 10 از میدان سپاه آن شهرستان (هلال احمر) به سمت میدان شهدا تشییع و سرانجام برای به خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای امام‌ده بخش رودبنه منتقل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: افسر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت