Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کتاب "چهار اصل مهم در مدیریت مراکز تجاری آسیایی" با ترجمه و تالیف علی میرعالی و 2 تن از مترجمان توسط نشر چشمه به زیور چاپ منتشر شد.

موضوع اصلی کتاب مذکور به مراکز خرید( معابد مصرف) اختصاص دارد.

مولف و مترجم اطلاعات حاصل از تحقیقات علمی و گردآوری شده پیرامون موضوع پیش گفته را ترجمه کرده، به بخشی از تجارب 20 ساله خود در مدیریت تجاری اشاره کرده و در کنار این ها به بررسی دقیق کارگروهی ویژه مرتبط با موضوع کتاب پرداخته است تا مطالب مکمل یکدیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل محتوای کتاب چارچوب مناسبی برای تفسیر نظریه ها و پژوهش ها در حوزه مراکز خرید فراهم آورده تا همه فعالان مراکز تجاری بتوانند اجزا و مراکز تجاری و نیاز به تناسب بین اجزا و هم تکاملی استراتژیک بین آن ها را بهتر درک کنند.

میرعالی تحصیلاتش در زمینه های مدیریت و مکانیک است، هم اکنون سکان مدیرعاملی مجتمع تجاری کوروش مال تهران را در دست دارد و سوابق درخشانی در سطوح مختلف مدیریتی گروه صنعتی گلرنگ در کارنامه مدیریتی وی دیده می شود.

انتهای پیام/گ

آسا اندیمشکی منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی

به گزارش قدس آنلاین، کیان دهراب‌پور درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم