Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ هادی گله‌دار در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تقویم اجرایی همه ساله از ۷ الی ۱۳ آبان ماه، همزمان با سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید حسین فهمیده که به عنوان هفته بسبج دانش آموزی نام گذاری شده را گرامی می‌داریم و برنامه‌های متنوعی بر همین اساس در سطح مدارس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی درگز در ادامه گفت: در چنین روز‌های بود که دانش آموزان نوجوان زیادی به فرمان امام خمینی (ره) کلاس‌های درس را رها کردند و برای دفاع از میهن و کشور عزیزمان ایران راهی مناطق جنگی شدند، یکی از این نوجوانان شهید فهمیده بود که با بستن نارنجک به کمر خود، خود را به زیر تانک دشمن که در حال ورود به شهر خرمشهر بود انداخت و به شهادت رسید و این ایثار و از جان گذشتن باعث ترس دشمن و عقب نشینی آن‌ها شد.

وی با اشاره به بیان امام خمینی (ره) که رهبر ما آن طفل سیزده ساله هست که خودش را زیر تانک دشمن می‌اندازد گفت: این جمله امام نشان از عظمت و بزرگی کار آن نوجوان بسیجی دارد.

گله دار در ادامه یاد شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده و شهیده زینب کمایی از شهدای شاخص سال ۹۷ بسیج دانش‌اموزی راگرامی داشت.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دلیل نامگذاری تاریخ شهادت شهید فهمیده به هفته بسیج دانش آموزی را نیز اعتبار دادن و یادآوری رشادت دلیر مردان و نوجوانان ما در ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: شعارهفته بسیج دانش آموزی امسال دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی است.
وی علت این نامگذاری را مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را که دانش آموزان باید کار‌های انقلابی را در مدرسه فرا بگیرند و از این رو شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال را دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی قرار داده اند.

گله دار در ادامه با اشاره به برنامه‌های متنوع در هفته بسیج دانش آموزی گفت: رزمایش پدافند غیرعامل، مسابقه بزرگ کتابخوانی کبوتری که ققنوس شد درسطح مدارس متوسطه اول، شرکت دانش آموزان بسیجی درنماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری یادواره شهدا در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار دانش اموزان نخبه بسیجی با امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان، نواختن زنگ ایثار و شجاعت واستکبارستیزی درمدارس شهرستان وبخش، برگزاری صبحگاه‌های درمدارس، محفل انس با قرآن دانش آموزی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقه دو رهروان شهدا، برگزاری تریبون آزاد (چرامرگ برامریکا) درمدارس، مسابقات ورزشی درون مدرسه ای، مسابقات نقاشی جنایات امریکا، ایستگاه‌های صلواتی، مسابقه شهیدپژوهی، یادواره آبروی محله ومدرسه شهید جابلی، ایستگاه نقاشی درروز ۱۳ آبان، تشکیل گروه سرود، مانوررسانه‌ای مقاومت سایبری از جمله برنامه‌هایی هستند که در این هفته با حضور مسئولین در مدارس و شهرستان برگزار می‌گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت کتابخانه ها در نوروز 1403

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات کتابخانه‌های عمومی در ایام ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان کتابخانه عمومی استان بوشهر ویژه برنامه‌های متعددی را برای این ایام تدارک دیده اند.

وی عنوان کرد: بیش از 120 برنامه در ایام ماه رمضان و نوروز در کتابخانه های عمومی استان بوشهر اجرا می‌شود که محفل انس با قرآن، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، نشست کتاب خوان ویژه ماه مبارک رمضان، نشست مطالعاتی، همایش کودکان قرانی، آموزش نماز و احکام، ویژه برنامه‌های کودک و قصه‌گویی، اکران فیلم، آموزش قرآن کریم، ترتیل خوانی قرآن، مسابقات کتابخوانی و قرآنی، تولید محتوای قرانی و کارگاه مشاعره از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر همچنین از ارائه خدمات 14 کتابخانه عمومی در روزهای تعطیل عید نوروز در استان بوشهر خبر داد و گفت: در شهر بوشهر 2 کتابخانه عمومی خلیج فارس و مصلحیان (سعادت) در نوروز به گردشگران و علاقه‌مندان خدمات ارائه خواهند داد.

وی افزود: همچنین کتابخانه‌های عمومی «شهید گنجی»، «شهید بهشتی» و «امام محمدباقر(ع)» در شهرستان دشتستان، «شهدای سپاه» روستای بنه گز در شهرستان تنگستان، «شهید عارفی» ریز در شهرستان جم، «حقایق نگار خورموجی»، «ولی عصر (عج)» کاکی و «حاج سیدعلی قمی» شُنبه در شهرستان دشتی، «مدام دیری» در شهرستان دیر، «باقرالعلوم (ع)» در شهرستان دیلم، «خلیج فارس» در شهرستان عسلویه و «ولایت» در شهرستان گناوه از دیگر کتابخانه‌هایی است که در نوروز ۱۴۰۳ خدمات خود را به مخاطبان ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت کتابخانه ها در نوروز 1403
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • برگزاری مراسم شکرانه عملیات دانش آموزی «میدان ۱۴۰۲» در مشهد
  • شتابان به سوی تاریکی
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد