Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی، در تصمیم خود مبنی بر بازنگشتن به پدیده تا رفع مشکلات مالی این تیم، مصمم است.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، پس از پیروزی تیمش در هفته گذشته، با بازیکنان این تیم خداحافظی و اردوی این تیم را ترک کرد. دلیل این کار او مشکلات مالی زیاد باشگاه اعلام شده است. حالا یحیی گل محمدی عنوان کرد که رویش نمی شود در صورت بازیکنانش نگاه کند!

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدیدرباره وضعیت باشگاه پدیده گفت:

خوشبختانه صبح یکشنبه جلسه خوبی در استانداری خراسان رضوی برگزار شده است اما باید ببینیم خروجی این جلسه چه زمانی عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا به مشهد بازخواهد گشت یا خیر گفت:

واقعیت این است که مشکلات تیم بسیار زیاد است. در این بین مدیرعامل باشگاه خیلی تلاش کرده است اما واقعیت این است که اگر پول به باشگاه نرسد نمی شود تیم را جمع کرد.

گل محمدی افزود:

 امروز با وطن خواه مدیرعامل باشگاه تلفنی صحبت کردم. گویا در جلسه استانداری مصوب شده که ۲ میلیارد به تیم کمک شود اما اگر این پول فردا دوشنبه به تیم نرسد کاری نمی توانم بکنم و با اینکه این تیم و هوادارانش را خیلی دوست دارم اما متاسفانه نمی توانم به مشهد بازگردم.

وی ادامه داد:

من نگران پول خودم نیستم ، بلکه رویم نمی شود در صورت بازیکنان نگاه کنم. آنها هم دیگر از این وضعیت خسته شده اند. مدت‌ها است که از سوی دیگر مسئولین شهر و استان وعده شنیده‌اند ولی بازهم کار خود را به نحو احسن انجام دادند و حالا تیم مشهد صدر نشین است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده اظهار کرد:

امیدوارم فردا پول به باشگاه برسد و شرایط کمی مساعد شود ولی اگر نرسد با کمال احترام باید بگویم که نمی توانم به تیم پدیده و شهر مشهد بازگردم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است

بازیکن سابق استقلال گفت: تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و شاید با حضور کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در صدر جدول است و باید تا پایان فصل همه امتیازات را بگیرد. کوچک‌ترین لغزشی موقعیت این تیم را به خطر می‌اندازد. اعضای تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند از طرفی داوری حساس‌ترین موضوع است. خواسته یا ناخواسته داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است. از لحاظ روحی روانی روی تیم تأثیر گذاشته و از طرفی داوران برای رقیب سنتی امتیاز جمع کردند البته نمی‌گویم به نفع گرفتند ولی اشتباهات سهوی آنها به نفع رقیب شده است.

وی ادامه داد: با همه مسائلی که پیش آمده ولی قهرمانی دست استقلال است و اختلافاتی که بین علی خطیر و جواد نکونام شکل گرفته مزید بر علت شده تا بازیکنان تمرکز همیشگی را نداشته باشند. نمونه‌اش دیدار با شمس آذر که برتری ۳ بر صفر به خاطر خستگی تیم جای خود را به پیروزی ۳ بر ۲ داد. استقلال ۱۳ بازیکن دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت یامگا و مهدی پور تا پایان فصل شرایط را سخت‌تر کرده است. دست نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش و به‌خصوص در تعویض‌ها بسته است. بازی‌ها فرسایشی است و هر چه جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازیکنان خسته می‌شوند و احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. مصدومیت یامگا و مهدی پور این موضوع را ثابت می‌کند. باید اختلافات کنار گذاشته شود و تیم یکدست‌تر باشد تا منجر به حفظ صدر جدول شود و در نهایت استقلال جم را بالای سر برد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته آینده تیمش با تراکتور عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی و کادرفنی اش او تا روز بازی کمتر از یک هفته در تیم هستند و نمی‌توانند تأثیر بسزایی بر تیم داشته باشند. البته این موضوع درست است که با تغییر و تحول در کادرفنی تیم و آمدن سرمربی مطرح، تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد می‌شود. با این حال همه چیز دست استقلال است و می‌تواند در این بازی خارج از خانه برنده شود. معمولاً سرمربی در ابتدای فصل تیمش را می‌بندد و در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم ضعف‌های تیمش را با بازیکنان جدید و خروج مهره‌هایی که نمی‌خواهد برطرف می‌کند. شاید خیلی از بازیکنان تراکتور مدنظر گل‌محمدی نباشند. تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد و می‌تواند این حریف را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها