Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@20:35:21 GMT

مشارکت لیزینگ اقتصاد نوین در طرح ملی "نذر آب"

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۳۴۵۰

طرح ملی نذر آب به منظور مقابله با خشک سالی از ۱۴مرداد در سیستان و بلوچستان آغاز شد کمک به آبرسانی به نقاطی که دسترسی به آب آشامیدنی در آن‌ها دشوار است از اقدامات جمعیت هلال احمر در استان سیستان و بلوچستان است.

از همین رو حدود 2هزار تانکر آبرسانی برای تامین آب آشامیدنی 506 روستا تا زمان شروع فصل بارش درقالب طرح نذر آب در سیستان و بلوچستان مستقر می شوند تا باکمک آبفای استان، آب آشامیدنی مورد نیاز مردم تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت لیزینگ اقتصاد نوین در آستانه اربعین حسینی و با عنایت به مشکل بی آبی در استان سیستان و بلوچستان در طرح ملی >جمعیت هلال احمر مشارکت نموده و10 عدد منبع آب 2000 لیتری را جهت کمک به حل مشکل آب آشامیدنی 10روستا ارسال نمود.

لازم به ذکر است منابع آب ارسالی به روستا های مراد علی ،شریف صدر امام و در شهرستان نمیروز و خاش جانمایی و نصب شده و میزان نگه داشتن آب آشامیدنی درمناطق مذکور را از یک روز به دو هفته افزایش داده است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000AYX برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان ، خشکسالی ، بی آبی ، اربعین حسینی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان خشکسالی بی آبی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود