Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالکام قصد دارد با معرفی نسل جدید فناوری شارژ سریع در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی نشان دهد که این فناوری به مرحله شکوفایی رسیده است.

کوالکام بعنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات فناوری اعم از سخت افزار و پردازنده‌های تلفن همراه به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد در سال آینده میلادی از نسل جدید فناوری شارژ سریع برای دستگاه‌های الکترونیکی نظیر گوشی‌های هوشمند رونمایی کند و تلاش‌های مداوم و بی‌وقفه خود را برای توسعه این تکنولوژی به تمامی شرکت‌های رقیب نشان داده و اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالهای گذشته که میزبان فناوری شارژ سریع در دستگاه‌های الکترونیکی قابل شارژ بوده است، بسیاری از شرکت‌های فناوری از تلاش خود برای کاهش مدت زمان شارژ باتری گوشی‌های هوشمند خبر داده‌اند و همواره سعی کرده‌اند که مدت زمان شارژ آنها را به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش داده و همزمان با آن ظرفیت باتری‌ها را نیز کاهش دهند.

گفته می‌شود کوالکام برای نسل جدید فناوری شارژ سریع خود توان خروجی ۳۲ وات را در نظر گرفته است؛ این در حالیست که تاکنون نسل چهارم این فناوری با توان خروجی ۱۸ وات باتری وسائل مختلف و گوشی‌های هوشمند را شارژ می‌کند. بنابراین با این حساب می‌توان دریافت که تحقق این نسل جدید، موجب بهبود قابل توجهی در این فناوری جدید خواهد شد.

برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند از آنجایی که توان خروجی ۳۲ وات برای شارژ کردن تلفن همراه بسیار زیاد است و ممکن است موجب گرمای بیش از اندازه و آسیب رساندن به این دستگاههای الکترونیکی شود، باید دید که کوالکام چه برنامه و تکنولوژی جدیدی را به کار خواهد گرفت تا علاوه بر بهره مندی از سرعت بالای شارژ، از صدمه رساندن به تلفن همراه کاربران نیز جلوگیری به عمل بیاید.

گفته می‌شود نسل جدید فناوری شارژ سریع تحت عنوان Quick Charge ۵.۰ و همزمان با رونمایی از نسل بعدی پردازنده موسوم به اسنپدراگون ۸۱۵۰  در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم

پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد

محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟