Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@17:58:15 GMT

گل سوم لوییس سوارز به رئال مادرید (بارسلونا 4-1 رئال مادرید)

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۳۶۴۲

‍‍‍‍‍‍

گل سوم لوییس سوارز به رئال مادرید (بارسلونا 4-1 رئال مادرید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است

به گزارش "ورزش سه"، امشب در حساس‌ترین دیدار نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار است رئال مادرید و بایرن مونیخ برابر یکدیگر قرار بگیرند و برای رسیدن به فینال این تورنمنت تلاش کنند. اکنون با نگاهی به سابقه دیدار این دو تیم و همچنین سابقه جدال برخی از بازیکنان هر دو تیم، متوجه می‌شویم که تقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ حساسیت‌های بسیار زیادی دارد.

رئال مادرید-بایرن مونیخ؛ این‌جا همه چیز برابر است
دو تیم در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر 20 بازی داشتند که حاصلش 9 برد برای رئال مادرید و دقیقا 9 برد برای بایرن مونیخ بوده است. بایرن از سال 2012 و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیگر نتوانسته رئال مادرید را در 90 دقیقه شکست دهد و این همان آماری است که توماس توخل را نگران می‌کند. البته در مجموع تمامی جدال‌هایشان، 26 تقابل بین این دو تیم برگزار شده که در آنجا بایرن مونیخ 13 برد و رئال مادرید 11 برد داشته که باز هم متوجه می‌شویم احتمال تساوی شدن این بازی بسیار کم خواهد بود. این دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم 14 بار سابقه رویارویی دارند که حاصلش 6 برد برای بایرن، 6 برد برای رئال مادرید و 2 تساوی بوده است.

رئال مادرید-آلمان؛ این خاک نفرین شده بود اما حالا نه!
رئال مادرید تا پیش از سه دیدار اخیر خود در آلمان که در فصل‌های 2013/14، 2016/17 و 2017/18 برگزار کرده بود، تا به حال موفق به شکست دادن بایرن مونیخ در آلمان نشده بود اما اکنون این تابو شکسته شده است.

آنچلوتی-توخل؛ تکنسین‌های خاص فوتبال مدرن
توخل پس از طلاقش از همسرش و همچنین جدایی از چلسی نتوانست مثل سابق نتیجه بگیرد اما نتایج او در برابر کارلتو آنچلوتی همیشه نوسان داشته است. توخل در شطرنج با کارلتو 4 برد، 2 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده است.

آنچلوتی-بایرن مونیخ؛ مردی که به آنها نمی‌بازد!
کارلتو برابر بایرن مونیخ که تیم سابقش هم محسوب می‌شود، 8 بار تیمش را راهی زمین کرده اما در هیچکدام از 8 تقابل گذشته بازنده نبوده. او 6 برد و 2 تساوی را با تیم‌های میلان و رئال مادرید تجربه کرده که قطعا این آمار برای او مقابل باواریایی‌هایی که یک سال سرمربی آنها بوده بسیار حائز اهمیت است. کارلتو شاگردان زیادی در تیم مقابل دارد اما امشب تمام خاطرات را قرار است فراموش کند.

جود بلینگام-جمال موسیالا؛ اشک و لبخند انگلیسی
درست یک سال پیش از آن که نام بلینگام در نقل و انتقالات تابستانی شنیده می‌شود، جمال موسیالا به‌عنوان یک چهره انگلیسی-آلمانی تبدیل به پدیده جدید فوتبال جهان شده بود و رسانه‌های انگلیسی سعی داشتند نظر مثبت او را برای حضور در تیم ملی انگلیس جلب کنند اما در همان اوقات، او به‌عنوان بازیکن بایرن مونیخ تصمیم به پوشیدن پیراهن آلمان گرفت. این اتفاق با پیدایش بلینگام همراه شد و هواداران فوتبال انگلیس از این اتفاق نفس راحت کشیدند. با این حال این دو ستاره در مرکز زمین دوئل قابل توجهی خواهند داشت که شاید کلید اصلی بازی باشد.

توخل-رئال مادرید؛ همه چیز از آن شب شروع شد
توخل هیچ‌وقت به رئال مادرید نباخته بود تا اینکه مسائل جنگ روسیه و اوکراین، شیرهای لندن را تحت تاثیر گذاشت و توخل در آن روزهای سخت مقابل رئال مادرید شکست خورد تا پس از 3 برد و 4 تساوی، نخستین شکستش را تجربه کند. البته توخل هم به‌مانند کارلتو شاگردانی دارد که حالا مادریدی هستند. کپا و رودیگر دو یادگاری از تیمی هستند که اکنون با حضور تاد بولی به‌عنوان مدیر، هیچ چیز سالمی باقی نمانده است.

تونی کروس–آلفونسو دیویس؛ دشمن فردا، بازیکن خودی امروز
دیویس از آغاز فصل در تدارک انتقال به رئال مادرید است و این موضوع باعث شده تا هواداران بایرن مونیخ نسبت به او موضع بگیرند. دیویس مسیری را در پیش گرفته که 10 سال پیش تونی کروس به واسطه آن مادریدی شد.

لروی سانه-براهیم دیاز؛ مغضوبان پپ در نیمه نهایی
گواردیولا شخصی بوده که با بازیکنان زیادی دچار مشکل شده اما با گذشتن از نام‌هایی چون اتوئو، زلاتان، یحیی توره، جیدون سانچو و ژائو کانسلو به این دو نفر می‌رسیم. قطعا عملکرد این دو نفر برای پپ گواردیولا که در مرحله قبلی حذف شده، بسیار اهمیت خواهد داشت.

هری‌کین-رئال مادرید؛ تو همان حسرت مادریدی
تابستان 2023 را به‌خاطر دارید؟ هری‌کین از مدت‌ها قبل یک گزینه ایده‌آل برای حضور در رئال مادرید به‌شمار می‌رفت و این مهاجم نوک انگلیسی می‌توانست در سانتیاگو برنابئو به افتخارات زیادی برسد اما او حتی در همین تابستان با چشم‌پوشی بر علاقه رئال مادرید راهی آلیانز آرنا شد.

دیگر خبرها

  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است