Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:51:58 GMT

دانش پیشکسوتان دفاع مقدس در هیچ کتابی نیست

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۳۷۲۱

دانش پیشکسوتان دفاع مقدس در هیچ کتابی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره آموزش نظری معارف جنگ دانشگاه هوایی شهید ستاری در جمع فرماندهان، پیشکسوتان، اساتید و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: قدر این دوره، اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس را بدانید، سینه این عزیزان دارای گنجینه هایی است که در هیچ کتاب و مقاله ای پیدا نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر نصیرزاده با اشاره به عملیات های موفق نیروی هوایی در جنگ گفت: ناامن کردن آسمان بغداد و عدم برگزاری، اجلاس سران کنفرانس اسلامی در عراق با شاهکار شهید عباس دوران به اندازه کل دفاع مقدس ارزش سیاسی، استراتژیک و زمانی داشت.

وی با بیان اینکه امروز نوع تهدید عوض شده افزود: دشمن با ابزار گوناگون به خصوص با اسلحه ای بنام فضای مجازی سعی در ایجاد شائبه در گفتمان انقلاب اسلامی دارد و تنها راه تشخیص حق از باطل در فضای غبارآلود، بالابردن بصیرت است.

فرمانده نیروی هوایی تصریح کرد: اهداف دشمن از این عملیات روانی نشانه گرفتن اصل نظام جمهوری اسلامی، اصل ولایت فقیه، توانمندی های سیاسی، نظامی و موشکی است پس با هوشیاری و ارتقاء بصیرت و بهره مندی از حضور اساتید دشمن را در رسیدن به اهداف خود نا کام بگذارید.

کد خبر 4444282 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران اربعین ۹۷ مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور اسلامی ایران رای اعتماد اربعین 97 ایالات متحده آمریکا محمد شریعتمداری محمد جواد ظریف مجمع تشخیص مصلحت نظام وزرای پیشنهادی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد