Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پرسپولیس درمورد اتفاقات تختی توضیحاتی را ارائه داد.

طرفداری- شجاع خلیل‌زاده، در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقاتی که بعد از بازی سایپا و پرسپولیس رخ داد، صحبت‌هایی مطرح کرد.

مصاحبه فارس را می خوانید با شجاع خلیل زاده:

فردا عازم امارات می‌شوید تا به ژاپن بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط پرسپولیس در این روزهای حساس چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی هم انجام می‌دهیم امیدوارم که مسئولان در این روزهای حساس به ما کمک کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی در این بازی حساس بگیریم.امیدوارم همانطور که خدا در این مدت به ما کمک کرد از این به بعد هم هوای ما را داشته باشد و به دل بچه‌های تیم و هواداران‌مان نگاه کند. ما واقعاً خسته هستیم و با تلاش زیاد به اینجا رسیدیم.امیدوارم هواداران مثل همیشه به ما انرژی مثبت بدهند و بتوانیم دل آنها را چه در ژاپن و چه در بازی برگشت در تهران شاد کنیم.

صحبت از کمک کردی. انتظار کمک از چه افراد یا سازمان‌هایی داری؟

باید همه به ما کمک کنند چرا که ما در روزهای حساسی به سر می‌بریم تا اینجا فقط هواداران پرسپولیس از ما حمایت کردند و راه سختی را با حمایت آنها رفتیم. امیدوارم مثل همیشه هواداران به ما کمک کنند چرا که هر چه داریم از آنهاست و حمایت‌شان را تا آخر از ما ادامه دهند. هواداران پرسپولیس می‌دانند که ما چه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و در نقل و انتقالات مشکل داشتیم. تا اینجا هم سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم همیشه دغدغه‌ها و مشکلات تیم را گفته و به عنوان بزرگ‌تر صحبت بازیکنان را مطرح کرده است. برانکو همیشه به ما کمک می‌کند و به تنهایی جلوی مشکلات ایستاده و حالا که تیم به فینال آسیا رسیده باید همه از پرسپولیس حمایت کنند چرا که این تیم اگر قهرمان آسیا شود افتخارش برای کل کشور ایران است. بعد از مدت‌ها یک تیم ایرانی شانس قهرمانی در آسیا را دارد و جا دارد که همه از نماینده ایران حمایت کنند.

از کاشیما آنتلرز حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا چقدر شناخت دارید؟

هنوز فرصت نشده که این تیم را آنالیز کنیم چرا که پشت سر هم بازی داشتیم اما قطعاً وقتی به ژاپن برویم کادر فنی این تیم را برای ما آنالیز خواهد کرد. امیدوارم دعای خیر هواداران مثل همیشه بدرقه راه ما باشد و ما هم بتوانیم جواب خوبی به محبت‌ها و حمایت‌های آنها بدهیم. مردم از ما حمایت کردند و این پرسپولیس متعلق به آنهاست، همه ما یک روز می‌آییم و می‌رویم اما چیزی که می‌ماند پرسپولیس و هوادارانش است و این افتخارات برای آنها باقی خواهد ماند.

تیم کاشیما در خط حمله قدرتمند است و این در حالی است که پرسپولیس هم از خط دفاع پرقدرتی بهره می‌برد. تقابل این خط حمله خوب با خط دفاع مستحکم پرسپولیس چه سرانجامی خواهد داشت؟

فوتبال ورزشی نیست که بتوان آن را پیش‌بینی کرد در فوتبال هر چیزی احتمال رخ دادن دارد. ما باید تمرکز خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا به بازی برویم.در این بین برخی‌ها با یکسری کارها می‌خواهند تمرکز ما را به هم بزنند اما آنها بدانند که تمرکز ما با این کارها از بین نخواهد رفت.

نمی‌خواهی از کسانی که تمرکز پرسپولیس را به هم زدند صحبت کنی؟

از فرد خاصی نام نمی‌برم اما ما تا اینجا زحمات زیادی کشیدیم و فقط حمایت هواداران‌مان را با خودمان به همراه داشتیم. تا اینجا همه پشت هم بودیم و امیدوارم از این به بعد هم همین مسئله ادامه داشته باشد.ما اگر افتخاری کسب کنیم این افتخار برای کل مردم ایران است و امیدوارم در این شرایط از ما حمایت شود.

به دلیل فاصله غرب تا شرق آسیا از نظر زمانی و ساعت خواب قطعاً دچار مشکلاتی خواهید شد. با این مسئله چطور کنار خواهید آمد؟

ببینید ما سخت‌تر از این مسائل را هم تا اینجا پشت سر گذاشتیم و این چیزها موضوعی نیست که بابت آن نگران باشیم. ما سختی‌های زیادی کشیدیم و خدا را شکر که از مدیرعامل باشگاه گرفته تا سرمربی همه پشت هم بودیم و مثل یک تیم واحد کار کردیم. مطمئن باشید در این روزهای حساس مثل همیشه پشت همدیگر خواهیم بود و از هم حمایت می‌کنیم تا بتوانیم افتخار بزرگی برای فوتبال ایران کسب کنیم.

علی دایی مصاحبه‌ای کرده و درباره تو و اتفاقاتی که روز گذشته بعد از بازی با سایپا رخ داد حرف‌هایی زده است.

من یاد گرفتم که هیچگاه جواب بزرگ‌تر از خودم را ندهم و همه چیز از اتفاقات شب گذشته کاملاً مشخص است. آقای دایی با من صحبتی نکرده و طبیعی است که از بازیکن خودش حمایت کند. احترام آقای دایی بر من واجب است و حرفی در جواب او نمی‌گویم. به هر حال بازیکن جوان آنها فحاشی‌هایی انجام داد اما من نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. هواداران پرسپولیس همه چیز را رصد کردند و به اتفاقاتی که رخ داده کاملاً واقف هستند. آنها همه چیز را دیدند و بهترین قاضی خود هواداران هستند.

اما به هر حال نام تو در اتفاقات رخ داده برده شده و حتی علی دایی اعلام کرده که همه از سابقه فوتبالی تو مطلع هستند.

من از کسی جز خدا نمی‌ترسم اما از آقای دایی یک انتظار دارم و آن این است که اگر می‌خواهد اینگونه من را مقصر جلوه دهد بهتر است ابتدا حرف‌های من را بشنود و بعد حکم صادر کند! من نیازی به دروغ گفتن ندارم و از کسی هم نمی‌ترسم اما بهتر است آقای دایی ابتدا حرف‌های من را می‌شنید بعد این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد.

برخی از مسئولان تیم سایپا بعد از بازی شب گذشته علیه تو صحبت کردند.

درباره علی حاتم باید بگویم که من او را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه سمتی دارد اما او اجازه ندارد درباره من اینگونه حرف بزند. اگر او سرپرست تیم سایپاست باید به بازیکن جوان تیمش ادب یاد بدهد نه اینکه از بی‌ادبی یک بازیکن بی‌تجربه اینگونه حمایت کند. من از آقای دایی انتظار دارم که یک طرفه به قاضی نرود و بدون اینکه حرف‌های من را بشنود این صحبت‌ها را مطرح نکند.

به نظر می‌رسد همه  چیز بعد از گلی که تیم سایپا زد اتفاق افتاد. حتی برخی‌ها عکسی را در فضای مجازی دست به دست می‌کنند که در آن علی دایی به طرف برانکو مشت گره کرده است.

من در این باره نظری ندارم و صحبتی هم نمی‌کنم اما شاید خواسته‌اند خوشحالی کنند و اینگونه خوشحالی کردند! من در این باره چیزی نمی‌توانم بگویم و نظری هم در این خصوص ندارم.

از این صحبت‌ها بگذریم. با تغییر پست کنار آمده‌ای؟

خیلی‌ها این مسئله را از من می‌پرسند اما باید بگویم که هر کجا آقای برانکو بگوید من بازی می‌کنم. وظیفه من است که با نظر سرمربی تیم به میدان بروم و مطمئن باشید هر پستی که آقای برانکو مرا بگذارد بازی خواهم کرد و هیچ مشکلی با این موضوع ندارم. حتی اگر سرمربی تیم بخواهد روی نیمکت و یا روی سکو می‌نشینم و در آن صورت برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم. مهم موفقیت پرسپولیس است چرا که ما بازیکنان می‌آییم و می‌رویم اما آنچه می‌ماند پرسپولیس و هوادارانش است.

چند روز دیگر فینال آسیا را در پیش دارید. فکر می‌کنی بتوانید قهرمان آسیا شوید؟

ما تا اینجا با هر سختی و زحمتی که بود آمدیم و به این مرحله سخت و حساس رسیدیم. الان شرایط به گونه‌ای است که همه توان‌مان را می‌گذاریم تا بتوانیم قهرمان شویم و دل ایرانیان را شاد کنیم.فقط این را به هواداران‌مان که همیشه از ما دفاع کردند می‌گویم که ما واقعاً خسته هستیم چرا که روزهای بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم اما من یک سوال از مسئولان محترم دارم؛ آیا بازی کردن در زمین تختی و در این شرایط صلاح بود؟ واقعاً دیروز هر لحظه امکان داشت که یکی از بازیکنان مصدوم شود اما خدا را شکر که مشکلی پیش نیامد. باید بگویم که خدا را شاکریم که یکی مثل برانکو را داریم و او بالای سر تیم ماست.برانکو پشت بازیکنان تیم است و از این بابت از او ممنون هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم