Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ذیل پلتفرم مهامکس، برای سرآمدان علمی و اعضای بنیاد ملی نخبگان 15 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است.
بر این اساس، پژوهشگران منتخب فدراسیون سرآمدان علمی ایران علاوه بر 70 درصد یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی در زمان دریافت خدمات خود از پلتفرم مهامکس، 15 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد و مجموع تخفیف ایشان به 85 درصد می‎رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین محققین منتخب بنیاد ملی نخبگان که از یارانه 60 درصدی بنیاد بهره‌مند هستند می‎توانند در زمان دریافت خدمات از پلتفرم مهامکس، تا 75 درصد تخفیف دریافت کنند. علاوه بر تخفیفات مذکور، خدمات حمل و نقل نمونه از محل پژوهشگر تا دفتر مرکزی مهامکس به صورت رایگان انجام می‎گیرد.
«مهامکس»، پلتفرمی خصوصی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی همراه با طرح‌های تخفیف متنوع است که به عنوان کارگزار خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی فعالیت می‌کند. هدف از ایجاد این سامانه، دسترسی آسان و ارزان صنایع و پژوهشگران به طیف گسترده‌ای از خدمات آنالیزی به منظور انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره‌های 66582491 و 66582359 (021) تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی مهامکس به نشانی mahamax.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

169 / 279 آزمایشگاه بنیاد ملی نخبگان علم وفناوری خدمات شبکه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمایشگاه بنیاد ملی نخبگان علم وفناوری خدمات شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری