Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید با وجود شکست سنگین مقابل بارسلونا مطمئن است که تیمش دوباره به روند خوب خود باز خواهد گشت و او می‌تواند در این مسیر سفیدپوشان را هدایت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته دهم لالیگا با نتیجه پنج بر یک مغلوب بارسلونا شد. یولن لوپتگی پس از بازی گفت: شکست سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست در خانه بارسلونا همیشه تلخ‌تر است. می‌توانستیم در نیمه دوم نتیجه را جبران کنیم اما این اتفاق نیفتاد. چند موقعیت گل داشتیم تا به هدفمان برسیم اما این چنین نشد. در مقابل تیم حریف از طریق ضربه پنالتی و یک نفوذ توانست بازی را دو بر صفر کند و نیمه اول را با پیروزی به پایان برساند. در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب انجام دادیم. در برخی لحظات می‌توانستیم به گل دست یابیم چون موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد و حریف در ادامه به گل رسید. گل سوم بارسلونا تمام اشتیاق ما را برای جبران نتیجه از بین برد. سپس به شدت تنبیه شدیم. بازی باز بود و به همین خاطر دو تیم می‌توانستند موقعیت‌سازی کنند. نتیجه پنج بر یک واقعیت این بازی نبود اما باید این شکست را قبول کنیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: مانند بازیکنان ناراحت هستم اما برای ادامه دادن هنوز قدرت دارم. من سرمربی هستم و ما اکنون در ماه اکتبر به سر می‌بریم. شکست سختی را تجربه کردیم. این شرایط بد یک روز به پایان خواهد رسید. می‌توانیم رشد کنیم و بهتر شویم چون از بازیکنانی برخورداریم که توانایی تغییر چنین وضعیتی را دارند. هنوز امیدوار هستیم. ناراحت هستم اما برای ادامه مربیگری در رئال مادرید توان دارم.

سرمربی اسپانیایی افزود: بازیکنانم تلاش زیادی کردند به خصوص در نیمه دوم اما نتوانستند از موقعیت‌های خود بهره کامل را ببرند. زمانی که نتیجه بازی سه بر یک شد همه چیز تغییر کرد. مطمئن هستم می‌توانیم بهتر شویم و از این وضعیت بد خارج شویم. سه هفته فاجعه‌آمیز را پشت‌سر گذاشتیم. همه چیز را تجربه کردیم اما بالاخره این روزهای بد پایان خواهد یافت و چهره اصلی تیم مشخص خواهد شد. دیدار امشب عجیب بود. در نیمه اول حریف منسجم بود و با پنالتی‌ای که به لطف VAR به دست آورد توانست با نتیجه خوبی نیمه اول را به پایان برساند. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی یکی از ضربه‌هایمان به تیرک دروازه برخورد کرد.

لوپتگی درباره اخراج احتمالی‌اش گفت: من در این رابطه تصمیم‌گیرنده نیستم. درباره خودم و شرایطم توضیح دادم و به این تیم اعتقاد دارم. دیگر مسائل به من مربوط نیست.

سرمربی رئال مادرید در پایان اظهار کرد: می‌دانیم فوتبال چگونه پیش می‌رود. من سرمربی هستم و مسئولیت تیم به عهده سرمربی است. من مسخره نیستم اما برخی مسائل نیز وجود دارد. در اینجا همه چیز را به دست آوردیم و همه چیز را از دست دادیم. در جایی از فصل قرار داریم که می‌توانیم شرایطمان را بهبود بخشیم. با وجود اینکه روز سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما مادرید می‌تواند مانند فصل‌های گذشته بدرخشد. اتفاق‌های زیادی در این تیم رخ داده است اما مطمئن هستم تیم بهتر خواهد بود. حریف ما را تنبیه کرد. ابتدا باید از این شکست عبور کنیم و سپس با باور خود سعی کنیم از این شرایط خارج شویم. بیرون از مادرید کسی به ما کمک نخواهد کرد و ما تنها با تلاشمان می‌توانیم بهتر شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ال کلاسیکو رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

طرفداری | بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

VAR: دنبال مدرک می‌گردیم. اون زاویه هم بدرد نمی‌خوره... این یکی هم فایده نداره. سزار سوتو گرادو: 

هیچ عجله‌ای نکن. صحنه خیلی مهمه. 

VAR:  

با یه کرنر بازی رو ادامه میدیم. مدرکی نداریم که نشون بده توپ از خط رد شده. 

خلاف فدراسیون فوتبال اسپانیا، کمیته داوران در حال حاضر تصمیمی برای انتشار مدارک سمعی یا بصری در خصوص صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو ندارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)