Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:15:35 GMT

عضو شورای تهران در پی فوت یک پاکبان تذکر داد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۴۷۳۸

عضو شورای تهران در پی فوت یک پاکبان تذکر داد

به گزارش ایرنا افشین حبیب‌زاده روز یکشنبه در نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در بیان تذکر خود اعلام گفت: حدود ساعت 5:30 بامداد روز سه‌شنبه اول آبان یکی از پاکبان‌های ناحیه سه شهرداری منطقه 2 تهران در مسیر خط ویژه شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران در نزدیکی پل بزرگراه شهید حکیم در حال انجام وظیفه بود که با خودرو سواری که به مسیر خط ویژه وارد شده بود برخورد و بر اثر شدت ضربه وارد شده، فوت ‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی افزود: به موجب گزارش مسئولان راهنمایی و رانندگی، متوفی در حین انجام وظیفه از تجهیزات ایمنی و علایم هشدار دهنده برخوردار نبوده است.
حبیب زاده خاطرنشان کرد: ضروری است شهردار تهران برای پیشگیری و جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری دلایل استفاده نکردن از تجهیزات مناسب را بررسی و در صورت قصور یا تقصیر با متخلفان برخورد کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: برابر اعلام شفاهی مسئولان ذیربط، متوفی تبعه کشور افغانستان بوده که باوجود نداشتن مجوز اشتغال از سوی شرکت پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری به کار گرفته شده بود.
حبیب زاده گفت: ضروری است شهردار نسبت به تخلفات صورت گرفته از شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری در به کارگیری غیرقانونی افراد فاقد مجوز اشتغال، پیگیری و برخورد قانونی مقتضی برابر مقررات انجام دهد.

تهرام/7244/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بزرگراه خودرو راهنمایی و رانندگی شورای اسلامی شهر تهران فوت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟

بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند.

این کیف حاوی دلار ، یورو ، مدارک شناسایی معتبر کشور ایران و یک کشور خارجی، بیمه نامه خودرو  و کارت ماشین بوده است.

اسکندری در این زمینه گفت: این کیف را در حوالی میدان جانبازان (هنرستان‌) پیدا کردم و سپس با مراجعه به ترمینال از طریق مدارکی که داخل کیف بود با این شهروند تماس گرفتم و کیف را تحویل وی دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است