Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@15:42:54 GMT

دختربچه گمشده کرجی پیدا شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۴۷۶۲

پرنیا دختر بچه سه ساله که مرداد ماه سال جاری در شنبه بازار خرمدشت کرج گم شده بود، با پیگیری‌های دادستانی به آغوش خانواده بازگشت.

شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفتگو با میزان در تشریح جزییات ماجرا اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی مبنی بر گم شدن دختربچه‌ای سه ساله در شنبه بازار، پرونده قضایی تشکیل و موضوع به پلیس آگاهی ارجاع شد که پس از تکمیل تحقیقات و دستگیری فردی در این زمینه، زوایای دیگری از پرونده روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که این دختربچه، توسط زوجی جوان که صاحب فرزند نشده بودند و با همدستی فرد دیگری، در شنبه بازار و زمانی که از پدر و مادرش جدا شده بود، ربوده می‌شود.

وی افزود: زن و شوهر جوان در این مدت سه ماه، از دختر بچه نگهداری کرده تا اینکه با اقدامات قضایی و انتظامی، فردی که با این زوج همکاری کرده بود دستگیر شد.

دادستان مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: این فرد پس از دستگیری، آدرس منزلی که پرنیا در آن نگهداری می‌شد را اعلام و با اقدامات صورت گرفته، کودک سه ساله به آغوش خانواده بازگشت.

وی با اشاره به دستگیری سایر متهمان اعلام کرد که این پرونده با قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کودک ربایی کرج دختربچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!