Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@04:58:35 GMT

گاز منطقه فرهنگ شهر اهواز دوشنبه قطع می شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۴۸۱۰

گاز منطقه فرهنگ شهر اهواز دوشنبه قطع می شود

حسینعلی کلانتریان یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اغلب قطع برنامه ریزی شده شبکه گاز در مرکز استان 12 ساعته است بیان داشت: برابر برنامه ریزی صورت گرفته و در راستای انجام عملیات تعمیرات اضطراری در خطوط و شبکه های شهری، جریان گاز منطقه فرهنگ شهر، خیابان های گل یک و2، ساعی یک، رشد یک تا 6، صراط یک تا هفت، باران یک تا 6، خیابان اصلی فرهنگ شهر، کوی 22 بهمن(اندیشه یک تا هفت، و همچنین جریان گاز جهادکشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای چمران، مجموعه توسعه نیشکر از ساعت هشت تا 20 روز دوشنبه قطع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سه نوبت قطعی گاز در هفته گذشته و همچنین یک نوبت از صبح تا قبل از ظهر امروز در خیابان سلمان فارسی اهواز تاکید کرد: قطع جریان گاز شهری در منطقه فرهنگ شهر دومین عملیات تعمیراتی هفته جاری است.
این مقام مسئول در شرکت گاز استان خوزستان، خاطرنشان کرد: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود.
کلانتریان از مشترکان گاز این مناطق خواست در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.
رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.
کلانشهر اهواز با بیش از 298 هزار مشترک شهری و 24 هزار مشترک روستایی بیشترین تعداد مشترکان را در خوزستان دارد.
9931/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان خوزستان دانشگاه آزاد اسلامی روابط عمومی زمستان فنی و حرفه ای راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راهور اهواز با اشاره به آبگرفتگی خیابان‌ها در پی بارندگی شب گذشته، از تردد روان در سطح شهر با اعمال تمهیدات ترافیکی خبر داد.

سرهنگ سعید حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با آغاز بارندگی دیشب (۲۵ اسفندماه)، نیروهای پلیس راهور اهواز تا ساعت ۲:۳۰ بامداد در مناطق مختلف مستقر بودند و از ساعت ۶:۳۰ امروز نیز در خیابان‌ها مستقر شده‌اند و تا پاسی از شب همچنان در مناطق مختلف مستقر خواهند بود تا تردد خودروها بدون مشکل انجام شود.

وی افزود: با حضور پلیس راهور و تمهیدات ترافیکی، خوشبختانه تردد در مناطق مختلف روان است و گره ترافیکی نداریم.

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: در حال حاضر خیابان ۲۴ متری (در بخش آزادگان شمالی)، تقاطع نهج البلاغه، بخشی از خیابان‌های فرعی زیتون مانند فیلسوف و فردوس، بلوار اکباتان، خیابان انقلاب حد فاصل سروش تا فرهانی، خیابان‌های گلدشت و زینب، بلوار هاشمی، بلوار دعبل خزایی، بلوار فنی و حرفه‌ای و بلوار مدرس آبگرفتگی دارند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری و آبفا برای رفع آبگرفتگی‌ها افزود: نیروهای شهرداری و آبفا در حال فعالیت هستند و امیدواریم هر چه سریعتر آبگرفتگی‌ها رفع شود.

حسنوند گفت: با توجه به میزان آبگرفتگی در بلوار اکباتان، خودروها در خلاف جهت در حال تردد هستند و در این شرایط، نیروهای راهور در محل مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت همراه اول در کیان آباد اهواز
  • منطقه ۹ اصفهان به استقبال بهار می‌رود
  • راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره شعر عربی رضوی در اهواز
  • برق برخی مناطق ۴ شهرستان گیلان دوشنبه قطع می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در منطقه آخر آسفالت اهواز
  • تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است
  • باغ سپهسالار باغ نوری شد
  • خیابان‌های اهواز غرق آب شد + فیلم
  • بهسازی و نوسازی ۲۵ ایستگاه اتوبوس در اهواز
  • دانشکده نفت کارون رکورددار بیشترین میزان بارش باران