Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام روابط عمومی پزشک قانونی آذربایجان شرقیریال درشش ماهه نخست سالجاری 42 نفر بر اثرحوادث کار دراستان جان خود را از دست دادند که از این تعداد سه  نفر زن و بقیه مرد بودند.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، طی شش ماهه سالجاری تعداد 694 نفر نیز بر اثرمصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 23 نفر زن و671 نفر مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     تعداد مصدومان حوادث کاری در هشت ماهه اول سال گذشته691 نفر بود که این آمار نسبت به هشت ماهه اول سالجاری افزایش یافته است.     بر اساس این گزارش در  شهریورماه امسال شش نفر به علت حادثه کاری جان خود را از دست داده و 124 نفرنیز به علت مصدومیت حوادث کاری درشهریورماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش حدود یک درصدی را نشان می‌دهد.     گفتنی است؛ تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 96 برابر با 67 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند. تعداد کل مصدومین حوادث کار نیز در سال 96 برابر با یک هزارو332 نفر بود که از این تعداد 34 نفر زن و یک‌هزارو 298 نفر مرد بودند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی پزشک روابط عمومی فوت سال راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم

رژیم صهیونیستی به هلاکت سه نظامی و زخمی شدن ۱۱ نظامی دیگر بر اثر عملیات کرم ابوسالم اعتراف و اعلام کرد حال دستکم سه نظامی مجروح وخیم گزارش شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی به صورت رسمی کشته شدن سه نظامی خود به نام های روبن مارک مردخای آصولین، عیدو تاستا و طال شاویط  را در حمله موشکی امروز مقاومت به پایگاه نظامی اسرائیلی در منطقه کرم ابوسالم تایید کرد.

جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبریحمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بودحمله به پایگاه «کرم ابوسالم» و هلاکت چند نظامی صهیونیستروز 212 طوفان‌الاقصی|حمله به گذرگاه «کرم ابوسالم»

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت: سربازان کشته شده در کرم ابوسالم در حال نگهبانی از خودروها و تانک هایی بودند که برای ورود به رفح آماده می شدند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی کرم ابوسالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه‌برد 114 میلیمتری «رجوم» هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر