Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@19:03:38 GMT

طلب یک میلیون دلاری شرکت چینی از تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۵۱۰۶

طلب یک میلیون دلاری شرکت چینی از تراکتورسازی

به گزارش پایگاه خبری ترجمان صبح، شرکت تولید البسه ورزشی لی‌نینگ در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در تراکتورسازی با این باشگاه تبریزی، قراردادی چند ساله فی مابین باشگاه و این شرکت منعقد کرد.
در این قرارداد مشخص شده است که باشگاه تراکتورسازی تا پایان سال 1399 باید از البسه شرکت لی‌نینگ استفاده کند که در فصل اول هم حدود نیم میلیون دلار البسه به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال با تغییر مالکیت و مدیریت باشگاه تراکتورسازی، مسئولان این باشگاه از یک برند ورزشی دیگر برای تیمشان استفاده می‌کنند که این مسئله باعث اختلاف بین شرکت چینی و این باشگاه تبریزی شده است.
باتوجه به پیگیری‌های خبرنگار ترجمان صبح، ظاهرا کمپانی لی‌نینگ با استفاده از وکلای اماراتی، از باشگاه تراکتورسازی به کنفدارسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و تراکتورسازی در چند روز آینده به مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار بابت عدم پایبندی به قرارداد و هزینه‌های دادرسی محکوم می‌شود.
براین اساس، عیسی براری نماینده لی‌نینگ در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ترجمان صبح، در خصوص آخرین وضعیت این موضوع اظهار داشت: متاسفانه بنده چندین بار سعی کردم با الیاسی سرپرست وقت باشگاه و علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه صحبت کنم و این موضوع را در کمال صلح و آرامش حل کنیم. اما متاسفانه هیچ کدام به تماس‌های من هم پاسخ نمی‌دهند.
وی ادامه داد: من یک ایرانی هستم و به هیچ عنوان دوست ندارم دردسر حقوقی گریبان‌گیر تراکتورسازی شود اما مسئولان این باشگاه شاید دوست دارند تا اتفاقی ناگوار برای تیمشان رخ دهد. طبق قراردادی که ما داشتیم تراکتورسازی باید از البسه لی‌نینگ استفاده کند و درحال حاضر هم برخی از جنس‌های این تیم در گمرک شهر دبی امارات و شهر تهران وجود دارد.
نماینده لی‌نینگ تصریح کرد: طبق قرارداد فی مابین باشگاه تراکتورسازی و شرکت لی‌نینگ، تراکتورسازی یک فروشگاه ورزشی بزرگ باید در اختیار ما قرار می‌داد که این اتفاق رخ داد. اما متاسفانه حدود 8 ماه است اجاره مغازه از سوی باشگاه تبریزی پرداخت نشده است و مالک فروشگاه هم طلبش را می‌خواهد.
براری در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من دوست نداشتم به هیچ عنوان شکایتی صورت بگیرد. اما شرکت در نهایت توسط وکلای اماراتی پیگیر این موضوع شد و مطمئن باشید وکلای اماراتی رابطه بسیار خوبی در AFC و فیفا دارند که می‌توانند تراکتورسازی را محکوم کنند. شخص زنوزی تاجر موفقی است و به خوبی می‌داند این اتفاقات می‌تواند برای تیمش ناگوار باشد، به هرحال شاید مالک باشگاه هم از طرف مسئولان از این موضوع با خبر نیست.
8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی دلار شهر تهران فوتبال آسیا گمرک چینی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی

دریافت 19 MB کد خبر 6094494

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم