Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@12:59:29 GMT

پدر بی رحم دخترش را کشت! +عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۵۴۲۵

پدر بی رحم دخترش را کشت! +عکس

رکنا: پدری در تورنتو دخترش را به قتل رساند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس Police تورنتو مرد 29 ساله ای به نام متیو بوفارد را به اتهام قتل Murder غیرعمد دختر 3 هفته ای اش بازداشت کرد.

ماموران پلیس به آپارتمانی در مجتمع مسکونی در خیابان فارمسی مراجعه کرده و با نوزادی که به شدت مجروح شده بود رو به رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از رسیدن پلیس، ماموران امدادپزشکی در محل حاضر شده و برای نجات جان کودک بی گناه تلاش کردند ولی متاسفانه درمان های اولیه و تکمیلی در بیمارستان بی ثمر بود و دختر کوچولو جانش را از دست داد.

به گزارش پلیس، نوزاد به دلیل تروما جانش را از دست داد و مادر این کودک با آن ها تماس گرفته بود و نوزاد بی گناه هشتاد و هفتمین قربانی قتل در تورنتو در سال 2018 بوده است.

ضربه یا تروما (به انگلیسی: Trauma) در دانش پزشکی به هر نوع آسیب دیدگی، ضربه، جراحت، شوک آسیب و حادثهٔ وارد شده به بدن انسان گفته می‌شود با این شرط که از خارج به بدن وارد شود و عامل درونی یا بیماری در بدن علت ایجاد آسیب نباشد. اهمیت تفاوت این دو مبحث در اورژانس و فوریت‌های پزشکی مشخص می‌شود؛ مثلاً در برخورد با بیمار دچار سنکوپ یا شوک، اگر عامل آن بیماری باشد، امدادگر به‌آسانی می‌تواند اقدام به جابجایی بیمار کند ولی در شرایط تروما، به علت وجود احتمال آسیب‌های شدید مانند قطع نخاع، هرنوع جابجایی و حرکتِ بیمار بدون ساپورت و ثابت نمودنِ اندام‌های متحرک و توسط اشخاص ناوارد ممنوع است. تروما اگر شدید باشد شخص را به مداوای سریع اورژانسی نیازمند می‌سازد.

تروما ششمین عامل آماری در علل مرگ شمرده می‌شود. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوان مشهدی را آنقدر کتک زدند تا جان داد پراید در سوریه از دوربین رسانه انگلیسی +عکس پرسه مردی به توله شیری در بغل در خیابان جنجال ساز شد + عکس قتل 3 زائر اربعین با خوراندن قرص های مرگ توسط امدادگران ناشناس! + جزییات مرد یک چشم خودش را دار زد! / راز سیاه او چه بود؟!+ عکس مخوف یک سگ مردی را عقیم کرد ! انتشار اولین عکس ها از جسد مرد جوان در شمال تهران + تصاویر آخرین خبر از مرزبانان میرجاوه که اسیر هستند! جاده چالوس خطرناک شد! + جزییات تجاوز به زنی جوان در استخر برای جشن! تجاوز به دختر 12 ساله در زیرزمین+عکس جوان مهر ساز در آبادان ویزای عراق صادر می کرد!+عکس عکس انتشار نیافته یک جاسوس انگلیس در ایران/ اوکه بود؟ + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قاچاق دختران باکره توسط پدر و پسر بی رحم + عکس حکم اعدام پلیس تهران تایید نشد / ناخواسته اقدام به شلیک مرگبار کردم! عروس گستاخ نمی دانست داماد رازی پنهان از او دارد! مرگ تلخ دختر یک زائر اربعین در تهران + جزئیات کشف جسد متلاشی شده دو خواهر در کنار رودخانه+عکس حکم اعدام سارق مسلح 4 بانک‌ تهران صادر شد نوازدان این روستا بدون دست به دنیا می آیند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police قتل Murder پزشکی اخبار حوادث قتل عکس مرد تورنتو کشت عکس ایران اتهام قتل عجیب دستگیر شد درگیری جوان دختر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور

دریافت 21 MB کد خبر 6087934

دیگر خبرها

  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور