Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@14:01:28 GMT

حکم آزادی پیرترین مرد شیطان صفت از زندان +عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۵۴۵۸

حکم آزادی پیرترین مرد شیطان صفت از زندان +عکس

رکنا: پیرترین متجاوز ایرلند به دلیل کهولت سن از زندان معاف شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پیرترین متجاوز Rapist ایرلند به دلیل بیمار بودنش از محکومیت زندان Prison معاف شد.

طبق گزارش پلیس، متهم جان کیران 86 ساله که 60 سال پیش یک خواهر و برادر را به مدت چند سال مورد تجاوز Rape قرار داد پس از دستگیری قاضی Judge دادگاه او را به دلیل بیماری دیابت Diabetes و ناراحتی قلبی اش از محکومیت زندان معاف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته افسرپرونده، متهم که در سال های گذشته کارگر مزارع بوده دو قربانی را در خانه شان و در اتاق خواب مورد تجاوز قرار داد و آن ها را تهدید کرد که در صورت افشا شدن تجاوز آن ها را در آتش می سوزاند.

از چگونگی دستگیری متهم اطلاعاتی منتشر نشده است اما اکنون وی پس از نظر قاضی از زندان آزاد شد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شیطانی مرد 102 ساله با زن 94 ساله در خانه سالمندان+عکس شباهت عجیب دزد حرفه ای به هنرپیشه معروف دردسرساز شد ! + فیلم و عکس پراید در سوریه از دوربین رسانه انگلیسی +عکس پرسه مردی به توله شیری در بغل در خیابان جنجال ساز شد + عکس جوان مشهدی را آنقدر کتک زدند تا جان داد قتل 3 زائر اربعین با خوراندن قرص های مرگ توسط امدادگران ناشناس! + جزییات مرد یک چشم خودش را دار زد! / راز سیاه او چه بود؟!+ عکس مخوف یک سگ مردی را عقیم کرد ! انتشار اولین عکس ها از جسد مرد جوان در شمال تهران + تصاویر آخرین خبر از مرزبانان میرجاوه که اسیر هستند! جاده چالوس خطرناک شد! + جزییات تجاوز به زنی جوان در استخر برای جشن! تجاوز به دختر 12 ساله در زیرزمین+عکس جوان مهر ساز در آبادان ویزای عراق صادر می کرد!+عکس عکس انتشار نیافته یک جاسوس انگلیس در ایران/ اوکه بود؟ + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قاچاق دختران باکره توسط پدر و پسر بی رحم + عکس حکم اعدام پلیس تهران تایید نشد / ناخواسته اقدام به شلیک مرگبار کردم! عروس گستاخ نمی دانست داماد رازی پنهان از او دارد! مرگ تلخ دختر یک زائر اربعین در تهران + جزئیات کشف جسد متلاشی شده دو خواهر در کنار رودخانه+عکس حکم اعدام سارق مسلح 4 بانک‌ تهران صادر شد نوازدان این روستا بدون دست به دنیا می آیند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه متجاوز Rapist زندان Prison تجاوز Rape قاضی Judge دیابت Diabetes اخبار حوادث زندان عکس آزادی پیرترین متجاوز عکس ایران اتهام قتل عجیب دستگیر شد درگیری جوان دختر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»