Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@04:39:45 GMT

استقلال و سایپا در آزادی برگزار نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۸۵۹۹۰

فرهاد نیکوخصال سرپرست ورزشگاه آزادی اعلام کرد که بر اساس هماهنگی انجام گرفته با فدراسیون فوتبال مقرر شد هیچ دیداری در ورزشگاه آزادی تا دیدار پرسپولیس و کاشیما برگزار نشود.
نیکوخصال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: در نشستی که دیروز ( شنبه ) برگزار کردیم، مقرر شد تا دیگر مسابقه ای تا روز بازی پرسپولیس در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار نشود و اگر قطعا بازی برگزار شود، آماده سازی ورزشگاه از تاریخ 15 آبان می گذرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره برگزاری دیدار استقلال و سایپا در این ورزشگاه، خاطر نشان کرد: پیشنهاد ما آن است تا یا زمان و یا مکان بازی تغییر گردد. اگر دیدار استقلال چند روز دیرتر برگزار شود، در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم خواهیم بود.
نیکوخصال در شرایطی این موضوع را اعلام کرد که مسئولان استقلال با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی مخالفت کرده بودند و به دنبال استفاده از حق خود برای میزبانی در آزادی هستند.
به این ترتیب حالا فدراسیون فوتبال باید در این باره اظهار نظر کند و سازمان لیگ می تواند با تغییر برنامه استقلالی ها، این مشکل را حل کند؛ موضوعی که البته به نظر می رسد مربیان دو تیم استقلال و سایپا زیر بار آن نروند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی فدراسیون فوتبال پرسپولیس بازی استقلال سایپا فوتبال سازمان لیگ استقلال بازی سایپا مجموعه ورزشی آزادی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها