Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، بهرام حسن زاده - دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش و عضو مجمع جوانان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، اظهار داشت:بسیار خرسندیم که پس از گذشت 12 سال از تشکیل مجمع جوانان جهان اسلام بالاخره دو جوان ایرانی به عضویت آن درآمدند و با این فرصت ارزشمند هم دستاوردهای تشکل های جوانان بین المللی شود وهم اعتبارات خوبی که  این مجمع جهانی دارد می تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف تشکل های جوانان کشورمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن ندای آرامش فارس ادامه داد:در این مجمع جهانی 53 کشور عضویت دارند واین فرصت بسیار مغتنمی برای تشکل های جوانان است تا ضمن ارائه طرح های بین المللی ارتباط سازنده ای را با یکدیگر برقرار سازند.

این فعال اجتماعی افزود:عضویت امید محدث در کمیته راهبردی مجمع جوانان کشورهای اسلامی و همچنین حسین کشمیری به عنوان نماینده نهاد عمومی در این مجمع دستاوردی بزرگ برای جوانان کشومان است و این مهم حاصل تلاش محمد مهدی  تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران، است.

دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش و عضو مجمع جوانان استان فارس در پایان گفت:خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به حوزه جوانان دارند و هر روز شاهد رویدادهای مبارکی در این حوزه هستیم که دلیل اصلی آن اعتماد به جوانان و سپردن امور به این قشر فعال و پر انرژی است.

 

خبرنگار: هدی نتاج

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی جهان اسلام کشورهای اسلامی وزارت ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت