Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تقابل جبهه حق و باطل از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت، گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی به ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اعتبار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: 13 آبان موضوع بسیار مهمی که تحت عنوان استکبارستیزی نص صریح قرآن است؛ هر مومن و مسلمانی که معتقد به اسلام ناب باشد طبیعتا باید روحیه استکبارستیزی در وجودش باشد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه تقابل جبهه حق و باطل از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت، بیان داشت: طبیعتاً مقابله با استکبار و و تداوم روحیه استکبارستیزی و تقویت این حرکت ارزشمند از مباحثی است که همیشه استمرار خواهد داشت.

 

صفدری خاطرنشان نمود: هر وقت احساس کنیم که با استکبار جنگی نداریم باید بلافاصله تامل کنیم در افکار، اعمال و اندیشه خودمان؛ زیرا که همیشه این تقابل در طول تاریخ بر سر اصول و ارزش ها بوده است و مادامی که ما بر اثر اصول و ارزش های خودمان پایبند باشیم این استکبار ستیزی وجود خواهد داشت.

 

وی افزود تقابل جبهه حق با باطل با گفتمان، تفاهم و مصالحه هیچ وقت به نتیجه نمی‌رسد مگر اینکه یکی از طرفین حق یا باطل از اصول و ارزش‌های خودش عقب نشینی و دست بر دارد و جنگ و تقابل بین دو جنگ حق با باطل همیشه وجود داشته است.

 

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ادامه داد:13 آبانماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز تاریخی و به عنوان یکی از روزهای حساس و سرنوشت ساز در تاریخ خودش به حساب می آید.

 

صفدری، 13 آبانماه را یادآور روز تبعید حضرت امام خمینی الله از ایران به کشور ترکیه در سال ۱۳۴۳ توسط رژیم سفاک پهلوی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام و در سال ۱۳۵۷ کشتار و شهادت رساندن جمع زیادی از دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی دانست و گفت: تجمیع این رویدادها در 13 آبان سبب شد تا بنا بر مصوبه مجلس شورای اسلامی تحت عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شود.

 

وی افزود: در شرایط بسیار حساس کنونی که مقارن شده با چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به توطئه، دسیسه و تلاش های مذبوحانه ای که دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خودشان نشان دادند همیشه در تلاش بودند که در مسیر نابودی و سقوط این نظام مقدس حرکت کنند و این فعالیت‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده که به محض شکل گیری انقلاب جمهوری اسلامی ایران و پیروزی انقلاب اتاق‌های فکر و اندیشکده‌های غربی فعالیت ویژه خودشان را برای براندازی نظام انجام دادند

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: کارهای بسیار وسیع گسترده مطالعاتی پژوهشی و علمی و حساب شده دشمنان انجام دادند گام اول آنان زمانی بود که پژوهشگر ژاپنی تبعه آمریکا فوکویاما در پژوهش خود اعلام کرد که وقتی با انقلاب اسلامی در سال هزار ۹۷۹ مواجه شد باید در برابر جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای عمل کنیم که در سال ۱۹۸۹ اثری از آن نباشد؛ جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های انقلابی و بسیاری از توطئه ها و شیطنت ها، اقدامات بسیار جدی بود که صورت گفت برای اینکه انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شود اما با رهبری داعیانه حضرت امام ما توانستیم با قدرت و استقامت ویژه ای با دشمنی ها مقابله کنیم.

 

صفدری گفت: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط بسیار سختی هم قرار گرفته ایم به جهت اینکه دشمن تمام و تلاش خودش را انجام می دهد که شیرینی و حلاوت چهلمین سال را از مردم بگیرد و مردم ذائقه شیرینی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را خیلی درد نکنند.

 

وی افزود: دشمنان با هجمه های فراوان و تروریست اقتصادی با فعالیت های منفی روانی با القائات شبهات فراوانی در سطح جامعه اسلامی انقلاب را مورد هدف قرار داده اند، منتهای مراتب مردم ما مردمی هستند که به پشتوانه اسلام ناب پشتوانه رهبری معظم انقلاب و ولایت فقیه با هرگونه سختی و شیطنت و دشمنی با تمام قوا همیشه مقابله کرده اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: ۱۳ آبان امسال ۱۳ آبان بسیار ویژه است ، هر چند که پشتوانه نظام اسلامی ما مردم هستند و مردم هستند که به 13 آبان اعتبار می بخشند.

 

صفدری گفت: از راهپیمایی روز جهانی قدس گرفته تا سیزدهم آبان گرفته، مراسم میثاق با ولایت در نهم دی ماه و گسترده تر از آن راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نگاه های جهان به این اجتماعات دوخته شده است وی افزود: دشمنان همیشه تلاش کردند که مردم احساس دلسردی داشته باشند و در حماسه های ملی مشارکت نداشته باشند.

 

وی افزود: یکی از مولفه های دشمنان ما همین است که در هر مناسبتی که حضور گسترده مردم ما اقشار مختلف پیر و جوان و گروه‌های مختلف سنی زن و مرد و مذاهب مختلف مواجه می‌شود احساس می‌کنند همه نقشه های آنها نقش بر آب شده و با شکست مواجه شده اند تلاش آنها برای نابودی نظام اسلامی است، همانطور که ما هم در صدد نابودی استکبار هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: یکی از برکات خوبی که نصیب سیزدهم آبان ماه امسال خواهد شد بهره مندی مردم عزیز ما از معنویت اربعین حسینی است، به عبارتی مردمی که با عشق و اشتیاق تمام یا در مسیر پیاده‌روی حضوری و عملی در مسیر کربلای معلی قرار گرفتند و اقتدا کردند به سوی معشوق خودشان حضرت امام حسین علیه السلام، یا اینکه به به مثل ما جامانده های این سفر دل ما در کربلای معلی است این آمادگی روحی و ذهنی تاثیر بسیار مثبت و مهم و موثری در حضور گسترده مردم عزیز در تظاهرات ضد استکباری سیزدهم آبان خواهد داشت.

 

صفدری گفت: مقارن شدن 13 آبان با ایام اربعین و بهره‌گیری از فرهنگ شهادتی که از مکتب عاشورا دریافت کرده ایم. مردم عزیز ما کماکان نشان خواهد داد که دشمنی آنان با استکبار جهانی به سرکردی آمریکا تمامی ندارد و چهلمین سال استکبارستیزی خودشان در سیزدهم آبان ماه با حضور گسترده جشن خواهند گرفت

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مجلس پیاده روی اربعین رای اعتماد مجلس شورای اسلامی اربعین موکب اربعین جلسه رای اعتماد حسن روحانی مرز مهران تقویم جمهوری اسلامی حضور ملت ایران جبهه حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود

«لطف‌الله فروزنده» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاهی ویژه در نظام و قانون اساسی دارد؛ نمایندگان مجلس مسائل کشور را مورد بررسی قرار داده و با قانون‌گذاری و نظارت خود، ریل‌گذاری می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی، باید نمایندگانی وارد مجلس شوند که مردمی و پاک‌دست هستند؛ بنابراین در این راستا مهم‌ترین نقش را مردم بر عهده دارند و این مردم هستند که باید نمایندگانی با این ویژگی‌ها را انتخابات کنند.

فعال سیاسی تصریح کرد: در دور اول انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

فروزنده با بیان اینکه حضور در انتخابات حق قانونی مردم و تکلیفی برای آن‌هاست، ادامه داد: حضور پُر شور مردم و انتخاب نمایندگان اصلح باعث می‌شود مجلس کارآمد تشکیل شود.

وی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مساله کشور موضوعات اقتصادی است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب شعار سال را به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، مجلس هم باید در این راستا گام بردارد. برخی قوانین برای جهش تولید وجود دارد و در برخی زمینه‌ها هم باید قانونگذاری صورت بگیرد.

فعال سیاسی اظهار کرد: در بُعد سیاسی و بین‌المللی هم پس از انجام عملیات دفاعی ایران علیه رژیم صهیونیستی، فضای ویژه‌ای برای ما ایجاد شده است؛ لذا مجلس شورای اسلامی باید ظرفیت‌ها و سیاست‌های لازم را فراهم کند تا دولت‌مردان بتوانند در صحنه بین‌المللی، دیپلماسی فعال داشته باشند.

فروزنده تصریح کرد: امروز در سایه عملیات «وعده صادق» فضای اقتدار و انسجام و وحدت در کشور ایجاد شده که طبیعتاً مجلس شورای اسلامی باید این مهم را تقویت کند.

وی کمک به دولت را از اولویت‌های دیگر مجلس دانست و افزود: علی‌رغم همه چالش‌هایی که از دوره قبل باقی مانده، دولت سیزدهم در حال تلاش و کوشش جهت رفع مشکلات کشور است؛ لذا مجلس آینده باید با دولت همکاری لازم را داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084223 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد
  • سفارت ایران در لندن: اتهامات علیه سپاه فاقد اعتبار است