Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اونای امری از تساوی تیمش مقابل کریستال‌پالاس چندان ناراضی نیست. ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری پس از تساوی مقابل کریستال‌پالاس و پایان پیروزی‌های متوالی تیمش، مساوی را نتیجه نامطلوبی ندانست. سرمربی آرسنال پس از این بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس گفت:  هر 2  تیم از نتیجه کسب شده ناراحت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول برای ما آسان نبود. کریستال پالاس زمانی به گل رسید که  کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما در یک سوم هجومی چندان کاری از پیش نمی‌بردیم. در نیمه دوم توانستیم با ایجاد 2 موقعیت، 2 گل به ثمر برسانیم. حریف با حمایت هوادارانش به ما فشار می آورد و با تمام بازیکنان به سمت دروازه آرسنال حمله می‌کرد. در چنین شرایطی به در دست گرفتن کنترل بازی و زدن گل سوم نیاز داشتیم. در نهایت موفق به زدن گل برتری نشدیم.

 وی در ادامه افزود: کمی ناراحت هستم اما در مسیر درستی در حال حرکت هستیم. بازی خارج از خانه در لیگ برتر سخت است. تیم در حال پیشرفت نشان می‌دهد. تساوی مقابل کریستال پالاس نتیجه بدی نبود. می‌خواستیم پیروز شویم، با این حال بازی آسانی پیش رو نداشتیم. کریستال پالاس تیم خوبی است و بازی در زمین  آن‌ها اصلا آسان نیست.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

R7879/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۸۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاسدر چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و کریستال پالاس امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و کریستال پالاس

لیگ برتر انگلیس (کریستال پالاس - منچستریونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 751006

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏